Håndværker mobil.
Fra : Kludder

Dato : 11-02-05 15:20

Hej NG
Jeg søger en Håndværker mobil, helst fra Nokia, dem er jeg godt tilfreds
med.. har kigget på 5140 men der er ikke blåtand i, som jeg MEGET gerne vil
have en mobil med da den også skal kunne bruges til Lidt privat sjov og
Ballade Billeder og Lyd fra Computeren til Mobilen..
Har lidt krav til sådan en..:
Den skal ikk være gammel.
Blåtand.
Ordentligt Display.(Ikke som i mange, hvor billedet er bygget op af små
firkanter fx. 7250, billedet må gerne være mere rent hvertfald)
GPRS.
Spil.
Ikke være for klodset.
Skal være støv og vandtæt.

Tror ikke lige der er andre krav umiddelbart.. Ellers må jeg jo bare lige
tilføje i en ny meddelse under denne..
- Kludder

begin 666 icon_sad.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,,`/_J`$5%10```/_.`/_)`/Z=`/^T`/_^D__]$___Q__E
M`/__ZP```````````````"'Y! $```P`+ `````/``\```18D$D9:IV8U97.
M&1<6< @"G$,13$$GG+"0KMKQPC&H)29P^R>"*G#H_6X$0^6 :P*2E9XSJ P,
DIB>%<&4]";[?ITXS&/P`"IF*52:XW;-,Q4 W##,L"VT2`0`[
`
end

begin 666 icon_smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,.`/_J`$5%10```/_.`/_)`/^T`/Z=`/_^D__]$_______
MQS,S,___Z__E`````````"'Y! $```X`+ `````/``\```1;T$D9:IW85:;.
M&1<6< @"G(,13$$G""?PIJMVF'$.:@H.GS^"*G #QH*%RB''!!"2`=.B"5@\
G*P/9:[L5K@)906(\%A!VFL&@P3736&J"7/X6!0KXPC##LM0F$0`[
`
end

Fra : Calle.

Dato : 11-02-05 15:28

Kludder wrote:
> [...]
> Ordentligt Display.(Ikke som i mange, hvor billedet er bygget op af
> små firkanter fx. 7250, billedet må gerne være mere rent hvertfald)

Hvorfor ikke bare overføre med IR porten, hvis det kun er til PCen.
--
Calle.

Fra : Kludder

Dato : 11-02-05 16:27

Hej igen
"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ikke bare overføre med IR porten, hvis det kun er til PCen.
> --
> Calle.

Vil IKKE bruge infrarød, da det er noget lort efter min mening..Virker 1 uf
af RIGTIG MANGE gange.. med Blåtand kan du sende musik..billeder osv.. til
hinaden. op til 100m væk.. og virker HVER gang Det kan man IKK med
infrarød.. infrarød er også antik nu jo Det er det samme som at gå
tilbage til stenalderen fra år 2005.Det vil da være tåbeligt Derfor
søger jeg en med Blåtand..kan rette lidt i indlægget nu.. Der SKAL være
Blåtand i den.. så der ikk bliver tilbudt nogle med Kun irda i..
- Kludder

Fra : Fischer

Dato : 11-02-05 16:06

> Tror ikke lige der er andre krav umiddelbart..

Hvad med Siemens M65?
Har godt nok ikke bluetooth, men IrDa.

*Fischer

Fra : Kludder

Dato : 11-02-05 16:29

Hej
"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med Siemens M65?
> Har godt nok ikke bluetooth, men IrDa.
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i
> adressen.

Vil IKKE have nogle med kun irda i.. har skrevet lidt om hvorfor, til Calle
i svaret over dig.. =)
- Kludder

Fra : Fischer

Dato : 11-02-05 17:13

> Vil IKKE have nogle med kun irda i.. har skrevet lidt om
> hvorfor, til Calle i svaret over dig.. =)

Men jeg tror så din søgen bliver forgæves. Jeg kender i al fald ikke nogen
solide mobiler med bluetooth.

*Fischer