6230 lysstyrke....?
Fra : Jack Frandsen

Dato : 11-02-05 03:03

Hej, jeg har købt en dejlig ny Nokia 6230, og min kæreste det samme(med 5
dages mellemrum) Det underlige er bare når vi sammenligener vores 2
telefoner er min utrolig mørk i displayet.... Så tænkte på om der var noget
mulighed for og justere lysstyrken? Fx med en eller anden hotkey/code eller
hvad det hedder....

Mvh JF

Fra : Brian Lund

Dato : 11-02-05 08:15

> [...]
noget
> mulighed for og justere lysstyrken? Fx med en eller anden hotkey/code

På min Nokia 3200 kan man indstille lysstyrken;
Menu > Indstillinger > Display indstillinger > Lysstyrke for display...

Ikke noget med koder eller noget :P

Brian

Fra : Moulder

Dato : 11-02-05 08:45

"Brian Lund" <geronimo@nomail-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> På min Nokia 3200 kan man indstille lysstyrken;
> Menu > Indstillinger > Display indstillinger > Lysstyrke for display...
>

> Ikke noget med koder eller noget :P
>

> Brian

Der er jo ikke meget fidus i at få den gyldne løsning til
en Nokia 3200, når nu det er en 6230 han har..!!!

På en 6230 kan det ikke lade sig gøre at ændre lysstyrken.

Jeg har selv en 6230, og det samme har en af mine venner,
en dag kom vi til at sammenligne de to tlf., og kunne se
at min vens tlf. var meget mørkere i displayet end min.
Han henvendte sig til forhandleren, som straks erkendte at
der var noget galt med telefonen.
Den røg til rep. og 3 dage efter fik han den igen, og nu
med nyeste software, og lysere display..

Mvh
Moulder

Fra : Jack Frandsen

Dato : 11-02-05 11:39

Oki, jeg prøver og kontakte debitel... Har også problemer med men "venstre"
tast virker dårligt....

Men tak'er...

Mvh Jack

Fra : Anja Nielsen

Dato : 11-02-05 20:07

Ja, og hvis du bor i nærheden af f.eks. Telecare behøver du ikke at kontakte
debitel, da de laver alle former for garantireparationer, og det går normalt
rimeligt hurtigt, og du slipper for bøvlet med at sende den.
Anja