SE K700i og email...
Fra : Magnus

Dato : 10-02-05 20:07

1)
Jeg er ved at prøve at opsætte K700i til at læse mine emailadresser. Det
lykkedes fint med den ene men den anden som er på 31 tegn er der et problem
når jeg skal definere kontoen.
Feltet postkasse som skulle være brugernavnet til emailandressen indtaster
jeg emailadressen som er den samme som brugernavnet men jeg kan kun indtaste
30 tegn.
Er det rigtigt at man ikke kan have et brugernavn på mere end 31 tegn?

2)
Når du har oprettet en email konto kan man da ikke omdøbe kontoen i
kontoindstillinger så den hedder noget andet uden at indtaste alle
oplysningerne igen som ny eller kopiere profiler hvis man har flere
emailadresser med stort set samme indstillinger?

/Magnus

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-02-05 03:46

"Magnus" <arnason@email.dk> wrote in

> Er det rigtigt at man ikke kan have et brugernavn på mere end 31
> tegn?

Det ser desværre sådan ud.

> [...]
> indtaste alle oplysningerne igen som ny eller kopiere profiler
> hvis man har flere emailadresser med stort set samme

Du ændrer navnet ved at ændre afsenderadressen ("emailadresse" under
indstillinger)

Det ser ikke ud til man kan kopiere en mailboks og så ændre den.

Står der ikke noget i manualen om det ?

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white

Fra : Palle Jensen

Dato : 11-02-05 12:17

"Magnus" <arnason@email.dk> wrote in message

> 1)
> Jeg er ved at prøve at opsætte K700i til at læse mine emailadresser.

Kan ikke hjælpe dig med det pågældende problem, men når du nu har fundet
ud af det kan du hjælpe mig

Jeg har sat min konto op efter alle kunstens regler, og det virker fint.

Men når jeg modtager en mail sendt fra min telefon er reply adressen mit
telefonnummer plus en masse åndsvage tegn. Når en af mine venner gør
det tilsvarende står hans reply adresse rigtig nok som E-mail adressen.

Jeg har ringet til SE hotline og de anbefaler jeg får opdateret min K700
til seneste softeware: R2AE033, uden dog at kunne svare på om det
retter problemet. Jeg har ikke en bord stander til den, så jeg skal til
et service center for at få det gjort. Irriterende....

Nogen der ved om det kan rettes på anden vis?

--
Palle Jensen