Åben fil...
Fra : Jack Frandsen

Dato : 10-02-05 23:06

Hej jeg skal have fat i www.bryllemafia.dk/counters/video1.wmv (bare en fil
jeg bruger som download counter, og så var wmv lidt nemmere for mig og klare
end txt) Men hvis jeg giver den korrekte sti virker det fint, men ikke med
min $nr... Nogen der har en ide hvorfor? $nr er i øvrigt bare video1.wmv

$server = "http://www.bryllemafia.dk/counters/$nr";
$count = file("$server");

Mvh JackF

Fra : Peter Brodersen

Dato : 11-02-05 00:09

On Thu, 10 Feb 2005 23:05:40 +0100, "Jack Frandsen"
<jf@bryllemafia.dk> wrote:

>$server = "http://www.bryllemafia.dk/counters/$nr";
>$count = file("$server");

Hvad er det, du vil her? file() returnerer et array med hver linje for
sig - velegnet til fx tekstfiler, men ikke oplagt at bruge til
videofiler.

Måske du har brug for file_get_contents() i stedet for - eller
readfile().

Du finder hjælp i manualen, der fortæller dig, hvad de forskellige
funktioner foretager sig:

http://php.net/file
http://php.net/file_get_contents
http://php.net/readfile

--
- Peter Brodersen

Fra : Jack Frandsen

Dato : 11-02-05 03:00

> Hvad er det, du vil her? file() returnerer et array med hver linje for
> sig - velegnet til fx tekstfiler, men ikke oplagt at bruge til
> videofiler.
Yeps ved jeg, det egentlig også en txt fil, omdøbte den bare(pga af det
gjorde noget anden nemmere for mig) Men det er bare en en counter fil hvor
der hele tiden skal + 1....

/Jack...