Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Vurdering af CRT Skærm
Fra : Blaster

Dato : 10-02-05 20:16

Hej

Jeg har en Sony Muliscan E250 stående som jeg skal have solgt, men hvad kan
jeg forlange for den?? Jeg ville selv sige et sted mellem 500-1000 kr. men
vil lige høre andres mening. Skærmen fejler intet og er ca 2 år-2½ år, den
har næsten ikke været brugt, max 20-30 timer vil jeg gætte på. Selvfølgelig
har den ikke perfekt geometri om en TFT skærm

http://www.sony-cp.com/en/products/crt/e_essential/e250/ds_e250_en.pdf

Fra : Peter Larsen

Dato : 10-02-05 22:10

Held og lykke med salget,

jeg ville højst give 500 for sådan en fyr, men man har da lov at være
heldig.

/Peter

Fra : N_B_DK

Dato : 11-02-05 22:10

Blaster wrote:
> [...]
> er ca 2 år-2½ år, den har næsten ikke været brugt, max 20-30 timer
> vil jeg gætte på. Selvfølgelig har den ikke perfekt geometri om en

Med tanke på hvad en ny skærm koster, så vil jeg maks give 150,- (tror ikke
på den ikke har kørt mere end 20-30 timer på ca 2-2.5 år)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Christian F

Dato : 12-02-05 09:34

Har lige solgt min 19" Sony E400 for 750 kr

Christian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-02-05 13:44

Blaster wrote:

> Jeg har en Sony Muliscan E250 stående som jeg skal have solgt, men

Så smut i en markedsgruppe. De er der for det samme...

Jeg vil vurdere den til en skumbanan.

Fra : Blaster

Dato : 12-02-05 13:50

Vil jo bare have den vurderet... ingen siger den skal sælges endnu!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-02-05 14:06

Blaster wrote:

> Vil jo bare have den vurderet... ingen siger den skal sælges endnu!

Som jeg skriver - markedsgrupperne... Læs lidt fundatser, min ven...

Læs også gerne lidt om citatteknik. Det findes alt sammen her:
http://www.usenet.dk

Fra : Blaster

Dato : 12-02-05 14:31

> Som jeg skriver - markedsgrupperne... Læs lidt fundatser, min ven...
>
> Læs også gerne lidt om citatteknik. Det findes alt sammen her:
> http://www.usenet.dk

Undskyld........