14 pin strøm til 10 pin stik
Fra : Mads Møllegaard

Dato : 10-02-05 21:00

Hejsa,

Jeg har netop fået mig et nyt kabinet og et nyt bundkort men den ledning der
kommer fra strømforsyningen har 14 pins (HAN) og det der sidder på
bundkortet har kun 10 (HUN)

Hvad gør jeg ved det?

Har hørt rygter om at de virker selv om de 4 rager uder over kanten, men der
er ikke plads, så kan man bare klippe de 4 overskydende af eller skal man
finde en konverter eller måske skifte strømforsyning?

På forhånd tak!

Fra : Mads Møllegaard

Dato : 10-02-05 21:14

Og det jeg mente var selvfølgelig en PSU ATX converter 24 -> 20

Fra : Peter Larsen

Dato : 10-02-05 22:00

Du kan købe en konverter eller lade de 4 stik på bundkortet være tomme.
Begge dele virker.
Næste alternativ er en strømforsyning der overholder ATX 2 specs.

/Peter

Fra : Peter Larsen

Dato : 10-02-05 22:03

ups

du mener PSU har 24 bundkort 20.

så var det jeg skrev med ATX 2 specs noget sludder, så skal du have en PSU
der har ATX 1.2 specs.

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-05 12:53

Hey!

> så var det jeg skrev med ATX 2 specs noget sludder, så skal du have en PSU
> der har ATX 1.2 specs.
Eller købe en converter....

Mvh
Aksel Spandet

Fra : Klaus Petersen

Dato : 10-02-05 22:28
Fra : Mads Møllegaard

Dato : 11-02-05 08:02

> http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=800449

Det er bare lige omvendt stikkene skal sidde! Altså byttes om på han og hun!
Men jeg har fundet en anden butik der har det...

Tak for hjælpen!

Fra : Peter Andersen

Dato : 12-02-05 11:54

On Fri, 11 Feb 2005 08:01:58 +0100, "Mads Møllegaard"
<madsmillfarm@hotmail.com> wrote:

>Det er bare lige omvendt stikkene skal sidde! Altså byttes om på han og hun!
>Men jeg har fundet en anden butik der har det...

Kan du løfte sløret for, hvor man kan få sådan en converter ud over
shg naturligvis?

Peter