Skærme
Fijala 3554
Dell's priser på skærme er da underlige!!
Fra : Thomas

Dato : 08-02-05 19:06

For 2 dage sinde købte jeg en Dell 2001FP til 5.178,00
Hvor der på Dell's side stod at man fik 20% rabat indtil d. 23-2

Nu står der på siden at den koster 6.430,00 kr og man får stadig 20% i rabat

Det er da egenlig noget svineri, jeg har i hvertfald været heldig.

/Thomas

Fra : Peter J

Dato : 08-02-05 20:07

"Thomas" <matador1@familie.tele.dk> skrev

> Det er da egenlig noget svineri, jeg har i hvertfald været heldig.

Dell er og har altid været et firma, der bevæger sig på kanten - og ofte på
den forkerte side af - den danske købelov.

mvh
Peter

Fra : Akasut

Dato : 09-02-05 01:17

"Thomas" <matador1@familie.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
rabat

> Det er da egenlig noget svineri, jeg har i hvertfald været heldig.

Fra Dell's side:
Priser, specifikationer, udvalg og betingelserne i tilbudet kan ændres uden
forudgående varsel. Dell kan ikke gøres ansvarlig for skrivefejl eller fejl
på billederne. Tilbuddet er forlænget - gælder nu til og med 23.02.2005

Fra : Peter T.

Dato : 09-02-05 07:14

Thomas leverede følgende historie fra de varme lande:

> Det er da egenlig noget svineri, jeg har i hvertfald været heldig.

Enig. Og du har værewt heldig. Men sådan er der så meget. Min lokale
isenkræmmer havde en stor rulleboks på "tilbud" til 70 kr. Jeg købte den,
som de havde deres udstilling. Et par dage efter havde de udsalg og
rulleboksen blev sat ned til 80 kr med et skilt, hvor der stod "spar 10
kr".
Anyway - rabatterne fra Dell ("dobbelt ram til samme pris" og blabla) er
trælse, så mit råd er blot at ignorere alle tilbuds- og udsalgsskilte, kun
stole på fornuften og tjekke markedet inden, man går ud og benytter sig af
et tilbud.

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede

Fra : Brian Hansen

Dato : 14-02-05 05:42

> [...]
> rabat
>
> Det er da egenlig noget svineri, jeg har i hvertfald været heldig.

Så er prisen sat ned igen, ovenikøbet længdere ned end for en uge siden
(hvis jeg husker rigtigt)

Brian