Nokia 6260?
Fra : Per

Dato : 07-02-05 19:39

Hej NG

Jeg har set mig varm på en Nokia 6260 (uden at have set den fysisk) - den
indeholder alt det jeg gerne vil have (mp3, radio, kamera, e-mail klient og
mulighed for udviddelse (Ram)). Men jeg har læst en test i T3 - og her får
den ikke specielt gode ord med på vejen, da den virker billig i
udformningen - selvom det skulle være en business telefon og trodsalt koster
omkring 3 K. Er der nogle der har samme opfattelse? Nogle der har set den
fysisk og hvad er jeres opfattelse?

Er der andre telefoner I kan anbefale - der opfylder mine krav?

En Samsung SHG-D500 opfylder næsten det hele pånær at den ikke kan udviddes,
da dette ikke er så godt, da den skal bruges til mp3-afspiller ;o(

Jeg har set at der kommer en Smartphone fra Nokia, nemlig en Nokia 3230 - er
der nogle der ved hvornår den kommer i handlen? Datomæssigt?

På forhånd tak

Per - der pt. har en Nokia 6230

Fra : Gert Jacobsen

Dato : 07-02-05 21:37

Hej NG
Jeg har en. +256 mb
Jeg er meget glad for den.
Hører radio i fin kvalitet. Mp 3 musik i lange baner.
God i brug.
Jeg er spændt på at finde andre programmer til den. savner en anden MP3
spiller en den der er nu.
Den virker fint, men der er ingen finesser i den.
Jeg har også en Sony erichsen T610 men de kan desværre ikke direkte
sammenlignes. SE er ikke noget for mig.
Hilsen
Gert

Fra : Per

Dato : 08-02-05 16:35

Er det mig - eller svares der slet ikke på det jeg spørger om *G*

Fra : Kim

Dato : 09-02-05 18:58

> [...]
> den ikke specielt gode ord med på vejen, da den virker billig i
> udformningen - selvom det skulle være en business telefon og trodsalt
Den fås p.t. billigt hos Debitelshop.dk

Mvh, Kim

Fra : Per

Dato : 11-02-05 19:25

Hej Kim

Tak for tippet

Jeg køber af princip aldrig telefoner på baggrund af abo. - jeg er godt
tilfreds med mit abo. hos min eksisterende udbyder. Og hos debitel, skal du
så f.eks. ligge 299+99 kr. og så gange det med seks - og så bliver det lidt
af det samme alligevel

Mvh. Per

Fra : Conny Nielsen

Dato : 12-02-05 00:22

klip spørgsmål om nokia 6260

Havde også set mig lun på nokia 6260..., men sikke skuffet jeg blev, da jeg
fik den i hånden. Den virker som om, den kan falde fra hianden, bare man
kigger på den. For mig virker den meget plastikagtigt, jeg blev slemt
skuffet Så mit råd er, kig forbi en forhandler og kig på den først. Det
er jeg i hvert fald glad for, jeg gjorde.

MVH

Conny

PS: Har kigget lidt på en SE 700i. Den kan stort set det samme som nokia
6260, måske den var noget for dig??? Jeg skal i hvert fald ud og kigge på
den.

Fra : Per

Dato : 12-02-05 13:14

Hej Conny

Det var også det jeg har fået på fornemmelsen, at det er noget billigt bras
uden at jeg har haft den i hånden. Har set "rigtige" billeder af den f.eks.
på den blå avis, hvor folk prøver at sælge den efter et par dage de har haft
den - og hvorfor mon *GG* Man må sige, at Nokia oversælger denne model - via
kreativ billedbehandling Jeg venter lidt og ser tiden an - om der kommer
en model der kan opfylde mine ønsker - jeg vil jo gerne kunne udvidde den
med mere plads, end hvad nogle mobiler er født med. F.eks. Samsung D500 kan
kun rumme 96 MB, men kan ikke udviddes Ellers er den ret cool.

Tak for tippet - jeg søger videre i mobiljunglen

Mvh. Per