lys i 3310 nokia
Fra : mogens

Dato : 21-05-01 15:02

hvordan slukker jeg det ?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 21-05-01 15:14

Jeg tror ikke man kan !?!

/Mikael

"mogens" <rhbhnews@email.com> skrev i en meddelelse
news:9eb6ur$9ph$1@news.inet.tele.dk...
> hvordan slukker jeg det ?

Fra : Henning

Dato : 21-05-01 15:16

Piller batteriet af

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : mogens

Dato : 21-05-01 19:54

| Piller batteriet af
|
| Henning
| hsb@REMOVETHISimage.dk

Det har jeg nu gjort. men nu er det som om jeg ikke kan ringe/modtage opkald
eller sende sms. ?

(nej faktisk er det for dårligt - de er ikke nemme at se i sollys når man
sender sms´er !)

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 21-05-01 17:36

mogens <rhbhnews@email.com> skrev i
meldingsnyheter:9eb6ur$9ph$1@news.inet.tele.dk...
> hvordan slukker jeg det ?

Du kan ikke slå det av. Unntaket er når du bruker det sammen med håndfrisett
til bil. Kun da kan du velge det fra telefoninnstillingsmenyen.

Vennlig hilsen

Thorolv Valentinsen

Fra : Møgelmose

Dato : 22-05-01 08:09

Nemonitor menu 18...
Lights off
Næste gang du trykker menu 18 står der
Lights on
Det er noget med at lyset skal være på on og så skal du trykke menu 00 i
netmonitor for at vende tilbage til det normale lys med time-out osv.
Bruger det hvis jeg ikke har ret meget batteri tilbage og nogle gange
hjælper det også!

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 22-05-01 18:20

Møgelmose <mogel@post6.tele.dk> skrev i en
> Nemonitor menu 18...
> Lights off
Dette gælder kun i netmonitor. Står lights på on, slukker lyset ikke i
netmonitor selvom du ikke rører ved mobien. Med off slår det fra som normalt
osse i netmon. SVJV

Mvh

Peter

--
Hvad synes du om din mobiltelefon? Giv din mening til kende om den på
www.eaid.dk/epinion - det hjælper andre, der skal ud og købe mobil!

Fra : Møgelmose

Dato : 22-05-01 19:06

>Dette gælder kun i netmonitor. Står lights på on, slukker lyset ikke i
>netmonitor selvom du ikke rører ved mobien. Med off slår det fra som
normalt
>osse i netmon. SVJV

Jaja men man kan godt bruge alle de andre menuer mens at det er
aktiveret....
Jeg kan da godt undvære mit operatør logo i den tid der er slået til.....

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 23-05-01 18:16

> Jaja men man kan godt bruge alle de andre menuer mens at det er
> aktiveret....
> Jeg kan da godt undvære mit operatør logo i den tid der er slået til.....
Ok - har lige prøvet menu 18 nu her (kørte på huskeren i går). Lyset går
godt nok ud, og man kan bladre i menuerne uden lys. Men lader jeg den stå
lidt uden at røre den, tænder det igen for så at gå ud. Næste gang jeg så
rører tlf'en, tænder lyset igen - også selvom menu 18 siger lights off...
Jeg har 8210 hvis det nu skulle være forskelligt fra telefon til telefon...

Mvh

Peter