Køb af V800
Fra : BorreBoy

Dato : 07-02-05 12:29

Hej.

Er der nogen der kender et sted i Danmark eller udlandet, hvor jeg kan købe
en SE V800? Uden abonnement og SIM-lås. Det skal være et sted, hvor man kan
betale med VISA / Dankort.

Fra : Kostas

Dato : 07-02-05 12:48

"BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> wrote in

> Hej.
>
> Er der nogen der kender et sted i Danmark eller udlandet, hvor jeg kan
> købe en SE V800? Uden abonnement og SIM-lås. Det skal være et sted,
> hvor man kan betale med VISA / Dankort.

Jeg er selv lidt i samme situation. www.ebay.de og www.ebay.co.uk er et par
muligheder. Men den er dyr endnu. Pas på - der er en del ser sender fra
Hong Kong - så har vi vist ballade med tolderne

mvh

Kostas

Fra : Anders

Dato : 07-02-05 13:46

Man kan da håbe på, at den kommer til DK på et tidspunkt.

/Anders

Fra : BorreBoy

Dato : 07-02-05 14:21

"Anders" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Man kan da håbe på, at den kommer til DK på et tidspunkt.
>
> /Anders

Ja, men det er sgu' frækt vi skal vente så længe!
Har lige bestilt en S700i. Så må den række til V800 kommer på det danske
marked...

Fra : Kostas

Dato : 07-02-05 14:34

"Anders" <2662070m001@stofanet.dk> wrote in news:4207632c$0$13746$ba624c82
@nntp03.dk.telia.net:

> Man kan da håbe på, at den kommer til DK på et tidspunkt.
>
> /Anders

Ja men hvem skal sælge den...

Der er jo kun 3 - og så kan de vel sætte prisen som de vil.

mvh

Kostas

Fra : BorreBoy

Dato : 07-02-05 14:43

> "Anders" <2662070m001@stofanet.dk> wrote in news:4207632c$0$13746$ba624c82
> @nntp03.dk.telia.net:

> Ja men hvem skal sælge den...
>
> Der er jo kun 3 - og så kan de vel sætte prisen som de vil.

Det er jo både en Tri-band telefon og en 3G telefon, så hvorfor skulle andre
selskaber egentlig ikke sælge den?
Personligt har jeg ikke noget at bruge 3G til, og vil da med glæde købe den
med et hvilket som helst "almindeligt" abonnement.

Fra : Kostas

Dato : 07-02-05 15:30

> [...]
> Personligt har jeg ikke noget at bruge 3G til, og vil da med glæde
> købe den med et hvilket som helst "almindeligt" abonnement.

Jeg fik ihvertfald meldingen fra Telekæden at de ikke ville tage den i
sortimentet da det hovedsageligt var en 3G telefon. Jeg prøvede dog at
overbevise ham om han tog fejl - men ak.

Jeg ser den også som eneste konkurrent til Motorola Razr V3 og Samsung D500
lige nu og vil gerne have fingrene i den.

mvh

Kostas