Problemer med 3 mobil - LG U8120?
Fra : Maria

Dato : 07-02-05 08:53

Jeg vil høre om andre har problemer samme mobil-model.

Mobilen er købt den 05/11-04
1. gang reparation den 20/11-04 - færdig rep. den 09/12-04, hentede den så
igen den 17/12-04
2. gang rep. nu, jeg skal op og aflevere den her en af dagene.

Problemet er at den ikke tager imod strøm. Den tænder, men slukker med det
samme igen.
1 gang til rep. blev softwaren reinstalleret / opdateret.

Den holdt ca. 1-2 uger. Nu er den gal igen.

--
Maria

Fra : Anders

Dato : 07-02-05 09:35

Du har nok været uheldig, og fået en 'mandagsmodel'.

Hvis det var mig, der havde en 3 mobil, så ville jeg ville nok ikke
acceptere at de bliver ved med at rep. den.

De bør nok give dig en ny mobil i stedet for.
- Ellers så de trues dem med ForbrugerStyrelsen, så
skal de nok vågne op.

/Anders

newsslthjau39imcdc@news.sletfjong.dk...

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 07-02-05 11:04

"Anders" <2662070m001@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> acceptere at de bliver ved med at rep. den.
>
> De bør nok give dig en ny mobil i stedet for.
> - Ellers så de trues dem med ForbrugerStyrelsen, så

Tror du selv på den, læs lidt i grupperne og på mobildebat.dk vil du se at 3
har utroligt mange klager og er _ret_ ligeglade....

Fra : Anders

Dato : 07-02-05 11:23

Det kan godt være at 3 er ligeglad. Men hvad så hvis alle deres utilfredse
kunder slog sig sammen, tror du stadigvæk, at de så er ligeglade....jeg tror
det ikke.

Nu vil 3 nok ikke lige være det første, jeg vil købe....
så længe de tager de skyhøje priser for deres abb.

Man kan vel placere 3 i samme gruppe som Debitel og Telia = skod firma.

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 07-02-05 19:48

Anders wrote:
> Det kan godt være at 3 er ligeglad. Men hvad så hvis alle deres
> utilfredse kunder slog sig sammen, tror du stadigvæk, at de så er
> ligeglade....jeg tror det ikke.

http://www.3sucks.dk/

/ Thomas

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 08-02-05 22:11

"Thomas Jacobsen" <tj@FJERN-DETTEperson.dk> wrote in message
> Anders wrote:

> http://www.3sucks.dk/

Ja endnu en tudeside og ja 3 vil være ligeglad de var ligeglad da de røg på
"forsiden" af DR og meget mere eksponering får man aldrig... så tør øjnene

Og ja jeg syntes selv 3 er noget skidt og burde tage sig voldsomt sammen...