Kan man viderestille SMS ??
Fra : Jan

Dato : 07-02-05 07:32

Hejsa

Jeg har en Nokia 6230 hvor jeg viderestiller min opkald i arbejdstiden til
en Nokia 5100, men nu er det det irriterer mig, at jeg ikke også kan
omstille mine sms beskeder - er det slet ikke muligt ???

Jan

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 07-02-05 08:13

> Jeg har en Nokia 6230 hvor jeg viderestiller min opkald i arbejdstiden til
> en Nokia 5100, men nu er det det irriterer mig, at jeg ikke også kan
> omstille mine sms beskeder - er det slet ikke muligt ???

Nej, desværre. Funktionen ligger simpelthen ikke i GSM-nettet. En måde det
kunne løses på var dog, at mobilproducenterne indbyggede en mulighed i
telefonen, der videresendte SMS'erne. Så skulle telefonen dog være tændt, da
den jo ellers ikke kan sende dem videre.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-05 10:57

Der må da være nogle her i gruppen der er lidt fixe på fingrene der kan
programmere et sådan program, burde en lille javaapplikation ikek kunne gøre
dette ....eller ??

Mvh.
Martin