Svensk nummer i radioen
Fra : Michael Nørgaard

Dato : 06-02-05 23:36

Hjælp!

Jeg hørte et nummer i radioen i bilen på P3 ca. kl. 19.30 her til aften
(søndag).

Det var svensk - jeg kom til at tænke på Håkan Hellstrøm "Kom igen Lena",
men har ingen anelse om det var ham, da det ikke blev præsenteret - og der
er ikke playliste (endnu).

Den er jo lidt svær, da jeg heller ikke lige kan teksten, men karakteristisk
var, at der blev spillet en slags fløjte gennem det meste af nummeret som en
del af musikken/rytmen.

Ved godt det er lidt tyndt - men skulle der være en, der har en idé ??

vh
Michael

Fra : Thomas

Dato : 06-02-05 23:42

"Michael Nørgaard" <nyhedsgruppe@hejza.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er ikke playliste (endnu).
>
> Ved godt det er lidt tyndt - men skulle der være en, der har en idé ??

Det er meget muligt at det du har hørt er noget nyt med Håkan Hellstrøm, da
han er lige på trapperne med et nyt album.... Og første single er røget ud!

..Thomas

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 07-02-05 00:16

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er meget muligt at det du har hørt er noget nyt med Håkan Hellstrøm,
> da
> han er lige på trapperne med et nyt album.... Og første single er røget
> ud!

Okay, da. Jamen det kan jo være, det var den så - i givet fald er det ret
godt ;) i mine ører ;)

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 07-02-05 00:23

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> Og første single er røget ud!

Og det var jo lige præcis den!!

Jeg gogglede lige - burde jeg selvfølgelig have gjort ;) - nå, men der kan
høres et lille klip her http://www.hakanhellstrom.com/

Og som en lille serviceinfo - så spiller Håkan i Århus og Kbh. i marts, ses
samme sted.

vh
Michael