ønskes Guardian Angel fra ' 80'erne
Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-02-05 17:47

Hey

Er der een, som tilfældigvis ligger inde med et nummer fra firserne,
"Guardian Angel". Det er vist nok lavet af flere grupper, og helt sikkert
med gruppen Masquerade. Jeg kan bare ikke huske, om det er denne gruppe, som
hittede med denne version, fordi deres pladecover er med billedet af en
kvinde, og jeg søger den version, hvor det er en mand, som synger. Jeg
synes, at jeg kan huske noget om, at gruppen måske kunne være italiensk.

Det var et megastort hit i firserne og er en slags "sjæler"

Hvis der er een, som kan lave en mp3, ville jeg blive glad. Der skal ikke
rettes i min mail, og jeg kan modtager store filer uden begrænsninger.

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-02-05 17:52

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev

> Hvis der er een, som kan lave en mp3, ville jeg blive glad. Der skal ikke
> rettes i min mail, og jeg kan modtager store filer uden begrænsninger.

eller ftp...

ftp.tersgov.dk (passiv ftp mode)

user = guardian
kode = angel

Claus

Fra : Martin

Dato : 06-02-05 18:07

Hej

Claus Tersgov wrote:
> Er der een, som tilfældigvis ligger inde med et nummer fra firserne,
> "Guardian Angel". Det er vist nok lavet af flere grupper, og helt
> sikkert med gruppen Masquerade.

Som du skriver, er der flere grupper der har lavet det nummer. De fleste
med, efter min smag, uheldige udfald.
Det er helt klart Masquerade der lavede den bedste udgave. Om det var dem
der lavede den først, skal jeg ikke kunne svare på.

I øvrigt kan jeg fortælle at Masquerade består af Drafi Deutscher (Mixed
Emotions) og Nino D'angelo (Melodi Grand Prix).

> Hvis der er een, som kan lave en mp3, ville jeg blive glad. Der skal
> ikke rettes i min mail, og jeg kan modtager store filer uden
> begrænsninger.

Den findes på mange opsamlingsalbum.

Mvh
Martin

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-02-05 18:29

"Martin" <tmm@CUTtrutter.dk> skrev

> [...]
> Det er helt klart Masquerade der lavede den bedste udgave. Om det var dem
> der lavede den først, skal jeg ikke kunne svare på.

Den version jeg søger, og som er den, der vist nok er mest kendt er med en
mand, der synger med en dyb stemme.(som jeg husker det)

> Den findes på mange opsamlingsalbum.

ja, det tror jeg også, men jeg skal bruge den til en begravelse, så jeg har
ikke så meget tid...

Claus

Fra : Hauge

Dato : 06-02-05 18:45

Hej
Claus Tersgov wrote:

> ja, det tror jeg også, men jeg skal bruge den til en begravelse, så
> jeg har ikke så meget tid...

Jeg tror du skal kikke på din FTP ;)

/Hauge

Fra : Jacob E.

Dato : 06-02-05 20:47

Martin wrote:
> I øvrigt kan jeg fortælle at Masquerade består af Drafi Deutscher
> (Mixed Emotions) og Nino D'angelo (Melodi Grand Prix).

Og endnu engang kan jeg så fortælle dig, at på albummet "The Sound Of
Masquerade" som "Guardian Angel" er på, står navnene Chris Evans og Drafi
Deutcher. Jeg ved ikke hvorfra du har oplysningen om, at Nino D'Angelo er
eller har været medlem af Masquerade.
Vha. Google-søgning kan man til gengæld erfare, at Nino lavet en tysk
version af nummeret.

Mvh Jacob Ekstrøm
www.defede80ere.dk

Fra : Martin

Dato : 06-02-05 21:31

Hej
Jacob E. wrote:
> [...]
> Drafi Deutcher. Jeg ved ikke hvorfra du har oplysningen om, at Nino
> D'Angelo er eller har været medlem af Masquerade.

Oki, mindes bare at jeg havde læst det et sted, og har også set/hørt andre
omtale Masquerade som bestående af Drafi og Nino, men jeg har jo nok taget
fejl så. Det er jo menneskeligt.
Var godt klar over at Chris Evans var med Drafi i ME.

> Vha. Google-søgning kan man til gengæld erfare, at Nino lavet en tysk
> version af nummeret.

Jeps, den har jeg hørt. Men kunne jo sagtens have været en han lavede for
sig selv bagefter/før Masquerade.

Mvh
Martin

Fra : Spirrevip

Dato : 06-02-05 18:42

Så skulle den ligge i din email. Håber det er den rigtige.

Hilsen
Spirrevip

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-02-05 18:50

"Spirrevip" <gap64@hotmail.com> skrev i

> Så skulle den ligge i din email. Håber det er den rigtige.

mange tak, både min mail og ftp server er ved at få hjerteflimmer

Claus

Fra : nusle nuslesen

Dato : 06-02-05 21:38

Hej,

> mange tak, både min mail og ftp server er ved at få hjerteflimmer

Jeg ville blive rigtig glad, hvis du eller en anden også ville sende den til
mig

E-mail: nusle@FJERNDETTEmail.dk

mange hilsner

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-02-05 18:48

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev

> Hvis der er een, som kan lave en mp3, ville jeg blive glad. Der skal ikke
> rettes i min mail, og jeg kan modtager store filer uden begrænsninger.

Mange tak til diverse folk. Jeg har allerede modtaget 4 filer, alle med
Masquerade, så det må jo være den mest kendte

Mange tak ...

Claus

Fra : Nyheder

Dato : 07-02-05 15:10

Det er Masquerade som hittede stort med Guardian Angel - oversat til tysk af
Nino D'angelo til "jehnseitz von Eden"
Du kan blande dette nr. og gruppe sammen med Italieneren Gazebo som lavede
monsterhittet "I like Chopin" på
nøjagtigt samme tidspunkt.
Minder meget i lyden om hinanden.

Jesper