Låse eller pw beskytte en mappe
Fra : [7400] René

Dato : 06-02-05 16:29

Hej

Kan man finde et program eller nåske gøre nedenstående uden tillægsprogram :

Have/lave en mappe som er passwordbeskyttet.... hvor smser og billeder kan
placeres uden at diverse som lige skal se ens telefon kan gå ind og lure..
!?

Har en Nokia 6600
--

Rene
/ Herning

Fra : Kludder

Dato : 06-02-05 18:56

Lås telefonen under Sikkerhed? Så man skal trykke en kode at at kunne
benytte telefonen.. Folk kan sagtens ringe til dig.. uden problemer.

"[7400] René" <do_not_reply_to_this_email_adress@thanx.com> skrev i en
meddelelse news:cu5d7d$11oe$1@news.cybercity.dk...

Fra : [7400] René

Dato : 07-02-05 21:43

Hej ..

Det er ikke det jeg mener...
Folk, venner, bekendte, familie.... må GERNE låne min telefon.... men synes
måske ikke det er så fedt at de går ind i mappen
og kigger alle mine nøgenbilleder af mig selv og min kæreste....
(overdrivelse fremmer forståelsen... )

De ligger i forskellige mapper på telefonen... dem har folk ikke noget at
gøre i... ellers må de godt kigge hvad de vil.. F.eks.. Øvrige
billeder smser... kontakter.. osv.

Hvad gør jeg... ??

--
Rene
/ Herning

Fra : [7400] René

Dato : 09-02-05 22:36

Plz........ Hjæææælp......

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 11-02-05 22:38

on 09 feb 2005 10:36:29p satte [7400] René sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Plz........ Hjæææælp......

Det kan man ikke på anden måde end at låse telefonen. Sagen er den at
telefonen selv skal have adgang til mapperne hele tiden for at fungere så
det kan man ikke umiddelbart.

Det er jo desværre ikke lige Linux der er installeret på den som
operativsystem jo

Du må så bare have en telefon som du låner ud til folk eller bare lade være
med at låne folk din telefon hvis ikke du vil have de kigger i den.

Steven

Fra : [7400] René

Dato : 15-02-05 23:09

ha ha "René sig på en taburet og skrev følgende på et stykke vådt
franskbrød:"

Kanon.....
Hmm... ok æv.... har fundet en anden løsning...
Programmet Zipman kan man "pakke et" biblotek med password.... så er
billederene på telefonen men ikke tilgængelige for "snusere"

hi hi..
/René

"Steven Nybo Andersen"