Hvilken model?
Fra : P.Plys

Dato : 06-02-05 15:00

Hej allesammen
Jeg vil gerne spendere 800-1000kr på en Nokia telefon. Den skal ikke kunne
andet end sms og ringe. Det skal være Nokia da det er den mest simple menu
efter min mening. Men hvilken er god og driftsikker????
Hilsen Heidi

Fra : Anders

Dato : 06-02-05 16:43

En Nokia 3510i eller en 6100. De kan stort set samme, og er begge med
driftsikre.

Skulle jeg vælge, blev det nok 6100, da jeg syntes at 3510i'eren er lidt for
'klodset' i design.

/Anders

Fra : Kim Kristensen

Dato : 06-02-05 17:03

> [...]
> andet end sms og ringe. Det skal være Nokia da det er den mest simple menu
> efter min mening. Men hvilken er god og driftsikker????

Ja de kan jo alle sammen det du har brug for, stabiliteten kan være svær at
udtale sig om uden et indgående kendskab til mange forskellige modeller.
Konens Nokia 3200 er blevet 100% stabil efter softwaren er blevet opdateret,
det var den bestemt ikke før. Sådan en kan ifølge www.edbpriser.dk købes for
931 kr. og min egen 6100 som jeg fik som arbejdstelefon for et års tid siden
har været 100% stabil altid, prisen på den er ifølge samme kilde fra
1032-1199 alt efter farve.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Anders

Dato : 06-02-05 18:28

edbpriser.dk er nu ikke det rigtige sted for at købe mobiltelefoner

Der skal du kigge forbi mobilpriser.dk i stedet for.
Forskellen kan være temmelig stor.

/Anders

Fra : Kim Kristensen

Dato : 06-02-05 19:09

"Anders" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> edbpriser.dk er nu ikke det rigtige sted for at købe mobiltelefoner
>
> Der skal du kigge forbi mobilpriser.dk i stedet for.
> Forskellen kan være temmelig stor.
>
> /Anders

Det er rigtigt at prisforskellen kan være ret stor mellem de to, det er
derfor jeg nævner edbpriser.dk. Jeg kan se at mobilpriser er opdateret i
dag, men priserne passer normalt bedre på edbpriser.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-05 22:28

Har haft mange mobiler - men ingen så stabile som min nuværende 6100 - køb
trygt sådan en og den er jo også lille og nuser

Eivind

Fra : P.Plys

Dato : 07-02-05 08:14

hej allesammen
tusind tak for jeres indlæg, jeg tror jeg futter ned og køber en 6100.

Hilsen Heidi