Reservedele til Nokia6600
Fra : Kludder

Dato : 06-02-05 10:52

Hej NG
Jeg står med en Nokia 6600 hvor højreside af tastaturet ikke virker.. Nogle
som kender til en hjemmeside hvor man kan handle reservedele til sådan en
Mobil?? Eller nogle der ligger inde med en defekt / vandskadet Nokia 6600??
- Kludder

Fra : Anders

Dato : 06-02-05 11:52

Du kunne jo prøve at skilde den ad, der kunne jo sidde noget skidt bad nogle
af tasterne. Skidtet kan muligvis fjernes med viskelæder.

Ellers så er cellshoppen.dk en mulighed

/Anders

Fra : Kludder

Dato : 06-02-05 12:10

Hej
"Anders" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Du kunne jo prøve at skilde den ad, der kunne jo sidde noget skidt bad
> nogle af tasterne. Skidtet kan muligvis fjernes med viskelæder.

> [...]
Den er skilt ad.. uden resultat...Den er gået ned med Flaget.. Desværre.
Andre bud? www.cellshoppen.dk Har heller ikk det der skal bruges, det
tastatur de har er plastik tasterne.. det er printpladen inden i den jeg
skal bruge.

Fra : Anders

Dato : 06-02-05 13:28

Hvis du kan klare dig med en uoriginal, så ville jeg gætte på at thansen har
noget.

Fra : Kludder

Dato : 06-02-05 13:32

De har heller ikke noget..
har ledt og ledt på satme så nettet er kørt tyndt næsten

Fra : RpR

Dato : 07-02-05 17:49

> De har heller ikke noget..
> har ledt og ledt på satme så nettet er kørt tyndt næsten

www.mytrendyphone.dk har ihvertfald kunnet skaffe løse displays til dem, kan
ske du er heldig der

--

- RpR