SPV 500C uden abonnement
Fra : Kim Schroeder

Dato : 06-02-05 02:35

Er der nogen der ved om det er muligt at købe en SmartPhone SPV 500C
uden abonnement ?

Kim

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 06-02-05 07:11

> Er der nogen der ved om det er muligt at købe en SmartPhone SPV 500C
> uden abonnement ?

Du kan ikke købe C500 uden abonnement. Den billigste måde at købe den er på
er med et Go199-abonnement, der fås den til 1239 kr.:
<http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&form=1&priceinterval=-1&produc
er=1&product=313&abonnement=-1>

Så bliver den reele pris 1239 + (6x199) + 99 = 2532 kr.

Ellers kan du købe en Qtek 8020:
<http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&form=1&priceinterval=-1&produc
er=14&product=347&abonnement=-1>

Det er samme telefon indvendigt - men efter min mening har den et klart
federe design, og så har den desuden joystick. Den kan købes uden abonnement
til 3487 kr.

Held og lykke.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Ricky

Dato : 06-02-05 15:00

Kim Schroeder wrote:
> Er der nogen der ved om det er muligt at købe en SmartPhone SPV 500C
> uden abonnement ?
>
> Kim

Hos Orange og El-giganten kan C500 købes for 999kr med Go199.

Pris: 999.-
Oprettelse: 99.-
Min.forbrug: 6 x 199

I alt: 2.292kr.

Dvs. over 1.000kr billigere end Qtek 8020. Plus hvis du vil, kan bruge
de 6x199kr for at ringe, sms og surfe for.

Jeg synes klart at C500 er mere stilet og gennemført end den lidt
plastikagtige Qtek.

Fra : Ricky

Dato : 06-02-05 19:26

Ricky wrote:

> [...]
> de 6x199kr for at ringe, sms og surfe for.
>
> Jeg synes klart at C500 er mere stilet og gennemført end den lidt

Jeg glemte lige sim-unlock som koster 200kr.

Så det bliver ca. 2.500kr