Peter Belli og TV2
Fra : GasHunter

Dato : 05-02-05 14:03

Hej Ng

Jeg har hørt Peter Belli synge en TV2 sang, Tro det var Hele Verden Fra
Forstanden. Nogen der ved hvor man kan få fat i det nummer?

--
GasHunter
DVD-Collection:

Fra : Jeff

Dato : 05-02-05 14:19

Hej GasHunter

Jeg vil da ikke håbe man kan få den, med Peter Belli, da nummeret er og
bli´r et TV2 nummer.

Venlig hilsen

Jeff

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-02-05 14:35

"GasHunter" <andreas.ohn@#NOSPAM#mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har hørt Peter Belli synge en TV2 sang, Tro det var Hele Verden Fra
> Forstanden. Nogen der ved hvor man kan få fat i det nummer?

www.rillen.dk søg efter Belli så er den på cd'en "Når Timerne Bliver Små"
som track nr 8

--
Ivan V. Klattrup