mmc kort i n6230
Fra : Fam. Fischer

Dato : 05-02-05 09:08

dur dana-elec multimedia card 256 mb i en nokia 6230
jeg har kigget på denne link og der er den ikke testet.
http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=18607

vh. mf

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://www.giantcompany.com

Fra : Anders

Dato : 05-02-05 10:49

Ved det ikke, men du bør nok kigge forbi www.edbpriser.dk - vælg flashram.

De fleste MMC kort, og har du en af de seneste opdateringer installeret, har
du mulighed for op til 1GB.

/Anders