Synkronisering af N6230 og Outlook via BT?~
Fra : Disager

Dato : 05-02-05 08:53

Har købt mig en BT-dongle og installeret Nokia pc-suite, men hvordan
synkroniserer jeg men Outlook?
Det er sikkert et tåbeligt spørgsmål, men jeg ka ik´ lige hit´ det.

--
Tonny.

Fra : :o\)

Dato : 05-02-05 16:46

Du bruger den medfølgende software PC Suite, der er en sync. funktion.

Fra : 2630Pihl

Dato : 05-02-05 20:08

PC Suite kan osse hentes på http://www.nokia.dk/support/phones/

Mvh. Martin

Fra : Disager

Dato : 06-02-05 23:05

Næste spørgsmål er så: Kan jeg både synkronisere konens N3200 via Irda og
min egen N6230 via BT og få dem begge til at enes i Outlook uden at de
overskriver hinandens aftaler?

--
Hilsen Tonny