Skype IP telefon til vanlege telefon-oppri~
Fra : Jan Martin Grindheim

Dato : 04-02-05 20:12

Har installert Skype, og overført 10 euro med VISA.
Når jeg sjekker kontoen, står det " SkypeOut is not active.",
men selv om jeg får "... Successfull..." etter at
jeg har oppgitt VISA-nummer, kontrollkode og kalkis-kode, så skjer det
liksom ikke noe mer.

Beløpet blir trekt frå konto, men blir overført til bake dagen etterpå.

Skype virker fint til andre PC-er, men eg kunne tenkt meg å ringe til
vanlege telefoner og.

Jan Martin Grindheim
--

URL:http://home.no.net/bier

Email is checked with NORTON - latest virus definitions.

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 05-02-05 03:48

Jan Martin Grindheim wrote:
> [...]
> etterpå.
>
> Skype virker fint til andre PC-er, men eg kunne tenkt meg å ringe til

Prøv Musimi.dk
/ Thomas

Fra : Reinert Korsnes

Dato : 07-02-05 12:46

Jan Martin Grindheim wrote:

> [...]
>
> Beløpet blir trekt frå konto, men blir overført til bake dagen etterpå.
>
> Skype virker fint til andre PC-er, men eg kunne tenkt meg å ringe til

Jeg betaler for SkypeOut via Moneybookers (www.moneybookers.com).
Da slipper en å ta sjanser med Visa. Moneybookers har konto
i DnB NOR så det er bare å overføre penger dit.

reinert

Fra : Jan Martin Grindheim

Dato : 07-02-05 21:44

"Reinert Korsnes" <reinert.korsnes@GETRIDOFSPAMchello.no> skrev i melding

> Jeg betaler for SkypeOut via Moneybookers (www.moneybookers.com).
> Da slipper en å ta sjanser med Visa. Moneybookers har konto
> i DnB NOR så det er bare å overføre penger dit.

Då skulle den vel egentlig og virke med VISA og.

Jan Martin Grindheim