Skærme
Fijala 3554
TFT skærme - 60hz?
Fra : Nicolai

Dato : 03-02-05 17:50

Så modtog jeg min nye Samsung 913N.

Hvordan er det med refresh rates? Skal det stadig over 75Hz eller er 60
optimalt?

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

http://www.webhostingdanmark.dk - Når "Fri trafik" ikke er nok!
Netop nu er der 25% rabat på alle webhoteller...

Fra : Esben

Dato : 03-02-05 21:50

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
> Så modtog jeg min nye Samsung 913N.
>
> Hvordan er det med refresh rates? Skal det stadig over 75Hz eller er 60
> optimalt?

Står der ikke en anbefalet værdi i manualen?

--
Esben

Fra : Nicolai

Dato : 03-02-05 22:21

> Står der ikke en anbefalet værdi i manualen?

Optimum jo - men det besvarer ikke mit spørgsmål (på andet end den pågældende
skærm)

Jeg tænkte sådan mere generelt.

Fra : Anders Lund

Dato : 04-02-05 07:54

Nicolai wrote:

> Optimum jo - men det besvarer ikke mit spørgsmål (på andet end den pågældende
> skærm)
>
> Jeg tænkte sådan mere generelt.

Jeg tror at de fleste TFT skærme er lavet til 60 Hz - men der er så vidt
jeg har set også lavet TFT skærme som kører i en højere refresh rate.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : E. Jensen

Dato : 04-02-05 13:01

> Hvordan er det med refresh rates? Skal det stadig over 75Hz eller er 60
> optimalt?

Er vel automatisk på 60 hz hvis du bruger DVI kabel, hvis analog kabel og
actionspil så sæt den til 75 hz.

Mvh E

Fra : Søren Ladegaard

Dato : 04-02-05 20:03

Har selv lige bestilt 913N'eren.
Hvordan kører den?
Er du tilfreds, & hvad havde du før?

--
Chevy

Fra : Nicolai

Dato : 05-02-05 12:49

> Har selv lige bestilt 913N'eren.
> Hvordan kører den?
> Er du tilfreds, & hvad havde du før?

Havde en alm. Sony 19"

Er mere end tilfreds - dog skal man vende sig til det lidt mere "digitale"
billede - formerne er ikke så bløde synes jeg.