SonyK500i-Nokia6610i
Fra : Bo

Dato : 03-02-05 14:23

Hej Alle.

Er der nogen som kan anbefale mig en af disse mobiler ? eller advare mig
måske

Valget står mellem SonyEriccson K500i og Nokia 6610i

På forhånd tak
Bo Hedegaard.

Fra : Thomas

Dato : 03-02-05 14:39

Bo wrote:
> [...]
> måske
>
> Valget står mellem SonyEriccson K500i og Nokia 6610i

Jeg anbefaler K500i

men døm selv ud fra denne + / - liste

K500i
+ stort LÆKKERT display
+ Nem. logisk og lækker menusystem
+ indbygget e-mail klient
- lidt mindre taster en 6610i men efter min mening ok

Held og lykke
- FM radio (som 6610i har)

Fra : Anders

Dato : 03-02-05 16:32

Det samme her !

/Anders

Fra : Bo Hedegaard

Dato : 03-02-05 22:01

Hej igen.

Jeg takker for de seriøse svar, det bliver jo nok en S/E K500i

Med venlig hilsen
Bo Hedegaard

Fra : Mikkel Westh

Dato : 02-02-05 20:53

"Thomas" <thomasx31@hotmail.com> wrote in message
> Bo wrote:

> Jeg anbefaler K500i

Er ganske enig.

> K500i
> + stort LÆKKERT display

Skærmen på K500i er klasser bedre end den på 6610i. Nokia'en har en sløv,
grumset skærm, hvorimod SE'en har et højopløseligt display med et langt
flottere billede.

> + Nem. logisk og lækker menusystem

Enig. Man har bedre overblik over menuen, end man har med Nokia.

> + indbygget e-mail klient

Tja, det har jeg personligt ikke noget at bruge til, da jeg altid er tæt på
en computer, men hvis man har brug for det, er det jo et stort plus.

> - FM radio (som 6610i har)

De 2 modeller jeg har prøvet af 6610i, har begge haft denne (set med mine
øjne) dumme fejl: Du kan kun tænde radioen, hvis du har det medfølgende
headset sat til, og ikke hvis du bruger den indbyggede højttaler. Hvis man
derimod tager headsettet af, når man har radioen tændt, slår den automatisk
over på radioen. Dette synes jeg er en ret dum fejl.

Ville klart vælge K500i.

Mvh. Mikkel

Fra : Daniel Overby

Dato : 04-02-05 16:58

> [...]
> derimod tager headsettet af, når man har radioen tændt, slår den
> automatisk over på radioen. Dette synes jeg er en ret dum fejl.

Du skal have headsettet siddende i, da antennen ligger deri. Det skal du
også på f.eks. SE K700i.

- Daniel

Fra : KE Kofod

Dato : 04-02-05 01:59

Ja jeg vil sige det sådan " jeg har haft min sidste NOKIA ".
Har nu SE, jeg har aldrig haft noget der bare virker så godt !.
Mvh. KE Kofod.