Mangler manual til P4 bundkort
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 03-02-05 00:18

Hej Gruppe

Jeg har købt et FIC P4M-865G MaxII bundkort, men jeg mangler den rigtige
manual. Jeg har af flere omgange fået tilsendt den forkerte manual, så jeg
vil høre om der er en af jer der ligger inde med manualen.
Jeg mangler faktisk kun oplysninger om hvordan man kobler kabitnettet
(hd-leds, front-usb, lyd, mv.) til bundkortet.
Er der nogen der gider give sig til til at scanne eller kopiere de par sider
til mig, så må vi jo se om vi kan finde ud af en modtjeneste.

På forhånd tak.
Mvh Jens Rasmussen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-02-05 19:25

"Jens Rasmussen" <jrnews@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sider
> til mig, så må vi jo se om vi kan finde ud af en modtjeneste.

Du kan selv downloade den her:
http://www.fic.com.tw/support/motherboard/motherboard.aspx?model_id=147

Kurt

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-02-05 19:44

Kurt B. Andersen wrote:

> Du kan selv downloade den her:
> http://www.fic.com.tw/support/motherboard/motherboard.aspx?model_id=14
> 7

Har du prøvet linket?

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 03-02-05 20:00

> Du kan selv downloade den her:
> http://www.fic.com.tw/support/motherboard/motherboard.aspx?model_id=147
>
> Kurt

Hej

Jeg har selvfølgelig prøvet at finde manualen på div hjemmesider, men FIC
har desværre ikke lagt manualen til mit bundkort ud på nettet.

Mvh Jens Rasmussen

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 03-02-05 21:21

"Jens Rasmussen" <jrnews@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> Er der nogen der gider give sig til til at scanne eller kopiere de par
> sider til mig, så må vi jo se om vi kan finde ud af en modtjeneste.

Kan det her bruges:
ftp://ftp.fica.com/manuals/motherboards/Socket 478/VL11_P4_865PE_MAX2/

Mogens

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-02-05 21:51

Mogens Nielsen wrote:

> ftp://ftp.fica.com/manuals/motherboards/Socket 478/VL11_P4_865PE_MAX2/

Dit link mangler noget

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 04-02-05 14:46

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote in message

> Dit link mangler noget

Og....

Mogens

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-02-05 14:49

Mogens Nielsen wrote:

> Og....

Det gør det ubrugeligt... :-/

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 04-02-05 14:53

> Det gør det ubrugeligt... :-/

Vi andre kan finde ud af det......

Mogens

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-02-05 15:19

Mogens Nielsen wrote:

> Vi andre kan finde ud af det......

Livet er for kort til klippe-klistre og folk der ikke han sende et link
der virker...

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 03-02-05 22:35

"Mogens Nielsen" <snegomneslein@hotmail.com.invalid> wrote in message

> Kan det her bruges:
> ftp://ftp.fica.com/manuals/motherboards/Socket 478/VL11_P4_865PE_MAX2/
>
> Mogens

Hej Mogens

Tak for forsøget, men mit bundkort er desværre ikke blandt de manualer det
ligger til download på linket. Fe 865 kort der ligger på linket er alle
PE-chipset, men mit er et FIC P4M-865G MaxII.

Mvh Jens Rasmussen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-02-05 23:15

Jens Rasmussen wrote:

> linket er alle PE-chipset, men mit er et FIC P4M-865G MaxII.

Hvor har du købt det?

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 04-02-05 15:31

> Hvor har du købt det?

Ikke at det har nogen relevans, men kortet er købt hos SHG.dk

Mvh Jens

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-02-05 15:36

Jens Rasmussen wrote:

> Ikke at det har nogen relevans, men kortet er købt hos SHG.dk

De _burde_ kunne levere en brugbar manual...

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 04-02-05 19:07

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> skrev 2005-02-04:

> De _burde_ kunne levere en brugbar manual...

Det er faktisk et lovkrav at de gør.

Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-02-05 19:27

Thomas S. Iversen wrote:

> Det er faktisk et lovkrav at de gør.

Jo, men set i lyset af det første indlæg, så er det ret ufatteligt at
det ikke _er_ sket

SHG har rimeligt meget styr på tingene...

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 06-02-05 00:07

> Jo, men set i lyset af det første indlæg, så er det ret ufatteligt at
> det ikke _er_ sket
>
> SHG har rimeligt meget styr på tingene...

Det plejer de også at have, det er faktisk første gang jeg har oplevet at
noget er gået lidt i baglås hos dem.

- Jens Rasmussen