Skærme
Fijala 3554
Q: bærbar tft til stationær
Fra : LNC

Dato : 02-02-05 23:12

kan det lade sig gøre at tage en tft skærm fra en bærbar og lave en
modifikation så den passer til en stationær

Mvh Lars

Fra : Akasut

Dato : 03-02-05 00:33

I praksis nej.

Fra : Mariusz Rogowski

Dato : 03-02-05 11:38

Det er jo løgn... Man kan godt men det ville bare ikke betale sig idet du
skal bruge en interface controller. Denne er dog ikke til at få fingerne i i
Danmark og på den anden side så koster den en bondegård og man skal bestille
flere af gangen.
Grunden til at jeg kan udtale mig om dette er, at jeg selv gerne ville tage
skærmen fra min gamle laptop og tilslutte den til min stationær. Jeg søgte
derfor i forskellige forums og fik bla. dette svar.

Fra : Esben

Dato : 03-02-05 21:52

"Mariusz Rogowski" <mariusz@nybro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal bruge en interface controller. Denne er dog ikke til at få fingerne i
> i Danmark og på den anden side så koster den en bondegård og man skal

Det passer vel også meget godt med "i praksis nej" (og i teorien ja).

--
Esben