hvor stort kort i N6230?
Fra : PL

Dato : 02-02-05 22:00

Hej NG!

Jeg overvejer at anskaffe en Nokia 6230. Jeg har set et sted at den
maksimale kapacitet på MMC-kort man kan sætte i er 32 MB. Det lyder af meget
lidt i mine ører hvis man ville bruge banditten som mp3-afspiller. Jeg har
snuset rundt på Nokias side men det eneste sted der står noget er hvis man
laver en sammenligning af tlf med en anden og der angives et maksimum på 32
MB.

Er der nogen der har andre erfaringer?

Mvh

PL

Fra : Anja Nielsen

Dato : 02-02-05 22:05

Hej.
D. 29. januar skrev A.S., at følgende kort var testet:

Memory Corp 256 MB, Memory Corp 512mb, Nokia Org. 64+32 MB, Kingston 128 MB,
Kingston 256MB, Sandisk 64 MB,SanDisk 128 MB, Sandisk 512 MB, Memory Corp 1
GB,Lexar 128 MB, K Date 128 MB, Extre Memory 256 MB, Transcend 512MB, ATC
256MB, Ridata 256 MB, Ridata 1024 MB, ATP 512 MB

Mvh.
Anja (der selv bruger Memory Corp 256MB)

Fra : Brian Schelde

Dato : 02-02-05 22:04

> [...]
> Jeg har snuset rundt på Nokias side men det eneste sted der står noget er
> hvis man laver en sammenligning af tlf med en anden og der angives et

Ja det er der, hvis du kigger lidt tilbage i gruppen havde du slet ikke
behøvet at spørge ad.

Fra : Anders

Dato : 02-02-05 22:07

Hvis du opdaterer telefonen, så skulle du bruge op til 1GB kort i den.

Der findes vidst 2 mrk. med 1GB på.

/Anders

Fra : Hauge

Dato : 02-02-05 22:19

Hejsa
PL wrote:
> Er der nogen der har andre erfaringer?

Har du evt. prøvet at kikke nogle få dage tilbage her i gruppen? Ok, men det
er blevet spurgt om ca. 10 gange den sidste måned.

Men bortset fra det, så er det muligt at køre med 1GB, jeg har selv et 512MB
der virker ganske upåklageligt deri.

Mvh Hauge

Fra : Mr Spy

Dato : 03-02-05 05:29

Hvilket mærke ?

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : CK

Dato : 03-02-05 12:45

Jeg kører upåklageligt med et 1G-kort fra Ridata, det krævede en opdateret
software.

Mvh
Claus