Nummer med en sirene?
Fra : Kim Noer

Dato : 02-02-05 21:02

Davsen der -

Af en eller anden grund glemmer jeg at lytte efter når der bliver sagt
hvilket nummer der lige er at blevet afspillet. Så navnet på
nummeret/gruppen jeg leder efter denne gang, er et nummeret med en 'sirene'
lignende lyd, der kommer reglmæssigt. Nummeret er på dansk, ligner rap i
stilen, og er relativt nyt.

Jeg har desværre ikke mere info, da det kun er rytmen/lyden jeg i
brudstykker kan huske :|.

--
You can't trust water: Even a straight stick turns crooked in it.
(W. C. Fields)

Fra : Kim Noer

Dato : 10-02-05 18:19

"Kim Noer" <kn@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> ligner rap i stilen, og er relativt nyt.
>
> Jeg har desværre ikke mere info, da det kun er rytmen/lyden jeg i

Lille update, jeg lige hørt den igen, og igen 'glemmer' P3 at nævne hvad der
lige blev afspillet.

Jeg fik fat i brudstykker af sangen, "Tænker på hvordan jeg kommer videre",
"Hvad snakker du om, jeg står bare her og chiller".

Hjælp! :)

--
I doubt, therefore I might be.

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-05 02:15

Kim Noer wrote:

> Jeg fik fat i brudstykker af sangen, "Tænker på hvordan jeg kommer videre",
> "Hvad snakker du om, jeg står bare her og chiller".

Nåeh, så er det let:
Clemens - "Tæt På Kanten" fra hans nyeste album "Dans Med Døden".
Sangen er naturligvis bygget over klassikeren "The Message" med
Grandmaster Flash & The Furious Five.

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Kim Noer

Dato : 14-02-05 18:39

"Karsten Strandgaard Jørgensen" <strandgaard@rocketmail.com> wrote in
message news:3753l6F59cv16U1@individual.net

> Nåeh, så er det let:
> Clemens - "Tæt På Kanten" fra hans nyeste album "Dans Med Døden".

Tak! Har du evt. sangteksten til sangen? Den er af en eller anden grund ikke
sådan lige at finde.

--
I doubt, therefore I might be.