SE T630 og SSL
Fra : Torben Brøndum

Dato : 02-02-05 12:41

Hej,

Er der nogen her, der har en T630 til at køre med SSL evt. i forbindelse med
OMA
(Outlook Mobile access). Jeg har problemer med at få mit til at
køre......telefonen får en meddelelse om, at der er problemer med certificat
datoen. Jeg ved ikke hvad skal gøre hermed. skal der overføres et certifikat
fra min certificatserver - eller ?

Måske nogen kører SSL via anden telefon - der vil jeg også gerne høre om,
hvordan det fungeret.

Tak for svar på forhånd.

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Torben Brøndum

Dato : 02-02-05 16:53

"Torben Brøndum" <tbr@Xhenning-poulsenX.dk>

> [...]
> fra min certificatserver - eller ?
>
> Måske nogen kører SSL via anden telefon - der vil jeg også gerne høre om,

Svaret er simpelt: telefonen understøtter ikke SSL

Torben Brøndum