Hvor får man et Front panel audio kabel?
Fra : Peter Andersen

Dato : 02-02-05 12:32

Jeg har et nyt kabinet i tankerne, men mange har enten ikke lyd i
front og nogle af dem som jeg synes passer mig (fx. 3RSystems) bruger
et jack stik til at forlænge til lydporten i fronten på kabinettet.

Kan man evt. få et nyt 10 pins Front panel audio kabel et eller andet
sted?

Kan man evt. få en adapter fra jack (han stik) til front panel audio
connectoren?

Mvh

Peter

Fra : ///M

Dato : 02-02-05 14:20

Peter Andersen wrote:
> [...]
> sted?
>
> Kan man evt. få en adapter fra jack (han stik) til front panel audio

Creative har lavet nogle bokse man sætter i samme slot som fx. cd-rom drev.
De kan alt.
Der findes også en dansk webbutik, der sælger noget tilsvarende men det er
et andet mærke. Jeg mener jeg fandt siden, ved at hoppe ind på edbpriser.dk
og finde deres samarbejdspartner der tester hardware............. Hmm :)

///M

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-05 15:23

Peter Andersen wrote:
> Kan man evt. få en adapter fra jack (han stik) til front panel audio
> connectoren?

Her kan man med en form for samlesæt selv konfigurere sig en front løsning.
Benytter det selv med fin succes...
http://asp.webconsult.dk/privat/ShowProds.asp?c=29

--
Mvh/Martin K
www.LEMANSarea.dk - Motorløbet Le Mans i koncentreret form!

Fra : Peter Andersen

Dato : 02-02-05 21:21

On Wed, 2 Feb 2005 15:23:26 +0100, "Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer
(a) FJERN DETTE hotmail.com> wrote:

>Her kan man med en form for samlesæt selv konfigurere sig en front løsning.
>Benytter det selv med fin succes...
>http://asp.webconsult.dk/privat/ShowProds.asp?c=29

Tak for jeres svar, men det var ikke helt det jeg ønsker. Jeg ønsker
specifikt at tilslutte mine front stik til connectoren på
motherboarded og IKKE forlænge de stik, der er bag på computeren.
Nogen der har et forslag til det?¨

Mvh

Peter

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-02-05 23:06

> [...]
> specifikt at tilslutte mine front stik til connectoren på
> motherboarded og IKKE forlænge de stik, der er bag på computeren.

Hvis du har et ledigt 3,5 hul, kunne det se ud til, at du kan få en hos
Thansen
http://www.thansen.dk/products.asp?c=396211342&n=496932192#xy

Det er den andet sidste vare på siden, varenr. 50217, der ser ud til, at
kunne opfylde dine krav.

Kurt

Fra : Peter Andersen

Dato : 02-02-05 23:26

n Wed, 2 Feb 2005 23:05:32 +0100, "Kurt B. Andersen"
<kurtnospam@portalen.no> wrote:

> [...]
>http://www.thansen.dk/products.asp?c=396211342&n=496932192#xy
>

>Det er den andet sidste vare på siden, varenr. 50217, der ser ud til, at

Hej Kurt

Tak for indsatsen. Det er et fint modul du foreslår, men stadig ikke
det jeg leder efter. Ledningerne er stadig forlængerledninger og ikke
til direkte tilslutning på bundkortet. Der er desuden heller ikke
audio udgang på. Gad vide om man kunne lave et stik selv, hvis man
kunne få fat på et par stykker af de her 10 pins connectorer.

Peter

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-02-05 19:49

"Peter Andersen" <peter@DETTESKAVÆKlundandersen.com> skrev i en meddelelse >
> [...]
> audio udgang på. Gad vide om man kunne lave et stik selv, hvis man
> kunne få fat på et par stykker af de her 10 pins connectorer.

Så prøver vi en ny vej.
Gå ind på
www.midtdata.dk
Vælg Hardware-Kabinetter-Tilbehør
Der findes der masser af muligheder. Desværre kan man ikke se, hvorledes de
forskellige tilsluttes, idet det ikke er forklaret, og der er ikke billeder
af kablerne.
Men ring eller skriv så til Midtdata og hør dem ad.

Kurt

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-02-05 23:54

> [...]
> specifikt at tilslutte mine front stik til connectoren på
> motherboarded og IKKE forlænge de stik, der er bag på computeren.

http://www.trykspar.dk/cgi-bin/tsp/search.html?bs=1&em=1&su=1&fi=products&st=db&tf=comb_category%2cdescription&sf=comb_category&se=Hardware%2f%20elektronik%2e%2e%2e%3aFront%2dXtension&id=vXgyCotR
hos dem her kan frontx fås med stik til bundkortet, du skal ikke tage dig af
billedet ved audio-in internal, det er et forkert billede.

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk