Simpel mobil.
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 31-01-05 10:43

½øjs@

Jeg har gået og tænkt lidt over en mobil til min efterhånden lidt ældre mor.
Den skal være ganske simpel, hun er 71 og gerne med ret god standby tid. Jeg
har kikket lidt på Nokia 2650 (mener jeg den hedder. den nye klaptlf) Nogen
erfaringer med den?
Den skal stort set ikke bruges, hvis overhovedet, men det er bare for at
have en god sikring, i tilfælde, der sker noget. Hvilket abb. vil I foreslå?

/Ole

Fra : Hans Paulin

Dato : 31-01-05 11:28

/Ole (6000) skrev:

> Den skal stort set ikke bruges, hvis overhovedet, men det er bare for
> at have en god sikring, i tilfælde, der sker noget. Hvilket abb. vil
> I foreslå?

UnoTel!

Ingen abb., TDC's master, OK minutpris og god service.
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-05 11:36

"/Ole (6000)" <ole_ryo_FJERN_@_DETTE_stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den skal stort set ikke bruges, hvis overhovedet, men det er bare for at
> have en god sikring, i tilfælde, der sker noget. Hvilket abb. vil I

Hej

Jeg vil foreslå dig, at kigge på nokia 3210, 3310, 3510, førstnævnte kan det
dog være svært, at finde batterier til, og batterierne i dem er nok ved, at
være brugt op.

mvh.

Dannie

Fra : Mads Breddam

Dato : 31-01-05 13:42

> [...]
Jeg
> har kikket lidt på Nokia 2650 (mener jeg den hedder. den nye klaptlf)

En i familien havde også brug en så simpel telefon som muligt. Hun fik en
3310 og det har været problemfrit.

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 31-01-05 13:47

"Mads Breddam" <fuck@spam.suckers> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogen
>
> En i familien havde også brug en så simpel telefon som muligt. Hun fik en

Tak for forslag om de gamle nokia, men helst en ny. Det er ikke lige
pengene, der bestemmer, selvom den jo ikke behøver at koste en lystyacht

/Ole

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-05 14:41

> Tak for forslag om de gamle nokia, men helst en ny. Det er ikke lige
> pengene, der bestemmer, selvom den jo ikke behøver at koste en lystyacht

Både 3310, og 3510i kan stadigvæk købes som nye med garanti se evt.
www.mobilpriser.dk

Mvh.

Dannie

Fra : Kim Kristensen

Dato : 31-01-05 18:18

> [...]
> Den skal stort set ikke bruges, hvis overhovedet, men det er bare for at
> have en god sikring, i tilfælde, der sker noget. Hvilket abb. vil I

Som de andre Nokia 3310, 3510i eller måske 1100, 2600. Jeg kender
selvfølgelig ikke din mor men min svigerfader på 65 vil ha' uden klap, gerne
store taster med store og tydelige tal, han har 3510i og kan slet ikke
forenes med min 6100 eller konens 3200. Den jeg har haft som har haft den
bedste standby-tid er 6210, men hverken den eller 6310 er vist til at få som
ny mere. Jeg er helt enig med Hans, UnoTel koster 99 kr. at oprette (99 kr.
taletid) og intet mindsteforbrug eller tidsbegrænset abonnement, rykker du
til UnoTel og administrere begge abonnementer kan i ringe sammen for en
opkaldsafgift (25 øre).

Med venlig hilsen Kim

Fra : Telemand

Dato : 04-02-05 23:09

Vil nok hoppe med på vognen og anbefale Unotel!
Og så vil jeg foreslå en Nokia 2100 eller 1100, da de har lys i alle taster,
og det er altså en fordel for "meget voksne" mennesker.

Telemand