"kun en dråbe"
Fra : Ukendt

Dato : 30-01-05 22:05

For efterhånden en del år siden blev der lavet en støtte sang der hed "kun
en dråbe" Hed den ikke det?
Omkvædet er noget med:
Selv en dråbe giver ringe i vandet, min ven...........
Er der nogle af jer der ved hvor jeg kan finde den?
På forhånd mange tak
Katrine

Fra : Jacob E.

Dato : 30-01-05 22:06

Katrine & Bo wrote:
> [...]
> Omkvædet er noget med:
> Selv en dråbe giver ringe i vandet, min ven...........
> Er der nogle af jer der ved hvor jeg kan finde den?

Hej Katrine,

hvad mener du med at finde den?

Mvh Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-05 22:14

> Hej Katrine,
>
> hvad mener du med at finde den?
>
> Mvh Jacob

Hej
Hvor/om den ligger på nettet et sted
Katrine

Fra : John

Dato : 30-01-05 22:42

"Katrine & Bo" <kast[a]privat.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
> Hvor/om den ligger på nettet et sted

Lån den på biblioteket.

Mvh

John

Fra : Jacob E.

Dato : 30-01-05 23:17

Katrine & Bo wrote:

> Hej
> Hvor/om den ligger på nettet et sted

Katrine... Katrine, Katrine.

"Kun en dråbe" var en STØTTEPLADE!! Ergo, det var/er meningen at man skal
KØBE den, og derved STØTTE det gode formål, ikke?
Jeg er forarget!

Mvh Jacob

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 31-01-05 09:11

Jacob E. skrev i en meddelelse ...
> Katrine... Katrine, Katrine.

Jacob....Jacob....Jacob..

> "Kun en dråbe" var en STØTTEPLADE!! Ergo, det var/er meningen at man skal
> KØBE den, og derved STØTTE det gode formål, ikke?

Nu er "Hvor små vi er" jo OGSÅ en støttesang, og den kan downloades på
Nettet, så hvorfra adskiller den sig fra "Kun en dråbe"?
Det er vel en naturlig ting at tro, at den også kan downloads lovligt på
Nettet, ik'?

> Jeg er forarget!

Der skal ikke meget til

-- HEJ
..............I øvrigt mener jeg, at dk.computer.spil bør
nedlægges!!..........

Fra : Jacob E.

Dato : 31-01-05 20:34

Henrik 'Egern' Jensen wrote:

> [...]
> Nettet, så hvorfra adskiller den sig fra "Kun en dråbe"?
> Det er vel en naturlig ting at tro, at den også kan downloads lovligt

Når den er 5-6 år gammel? Næppe...!

Mvh Jacob

Fra : Robert Eriksen

Dato : 31-01-05 22:33

Jacob E. wrote:

> Når den er 5-6 år gammel? Næppe...!

Den kommer sikkert med på Absolute Turn Up The Charity Vol 1... en
sikker sællert til julen 2005 ;)

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-05 23:28

> "Kun en dråbe" var en STØTTEPLADE!! Ergo, det var/er meningen at man skal
> KØBE den, og derved STØTTE det gode formål, ikke?
> Jeg er forarget!

Husker jeg forkert eller var der ikke noget med, at CD'en blev
hustandsomdelt/delt gratis ud?
Det var så op til ens egen samvittighed, om man ville betale det girokort,
som fulgte med. Jeg har ihvertfald haft den engang - og smidt den ud. Kan
ikke huske om jeg gav et bidrag - og hvis jeg gjorde, så kan jeg ikke huske,
hvad det egentlig gik til. Men sikkert et godt formål

LU

Fra : Poul Erik

Dato : 02-02-05 10:19

On Tue, 1 Feb 2005 23:28:22 +0100, "LU" <luh77snabelahotmailpunktumdk>
wrote:

> [...]
>ikke huske om jeg gav et bidrag - og hvis jeg gjorde, så kan jeg ikke huske,
>hvad det egentlig gik til. Men sikkert et godt formål

Jeg har i hvertfald selv købt min i en butik, så jeg tror ikke den er
blevet omdelt.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Jacob E.

Dato : 02-02-05 12:17

LU wrote:

> Husker jeg forkert eller var der ikke noget med, at CD'en blev
> hustandsomdelt/delt gratis ud?

Ja, du husker forkert, medmindre du tilfældigvis er kommet på en eller anden
mailing-liste dengang.

Mvh Jacob

Fra : Peter Andersen

Dato : 03-02-05 00:55

selv en dråbe gir' ringe i vandet... De burde genudgive den nu, og samle
penge ind til Afrikas horn
--
____________________

Peter Andersen
pls.reply@news.grp
____________________

Fra : Jacob E.

Dato : 31-01-05 22:20

Katrine & Bo wrote:

> Hej
> Hvor/om den ligger på nettet et sted
> Katrine

Har en idé... Hvis du sender mig en original kvittering på indbetaling af,
skal vi sige min. 20,- DKK til Dansk Røde Kors, så sender jeg dig sgu' mit
eget eksemplar på CD - hvad siger du?

Mvh Jacob

Fra : Morten Nielsen

Dato : 31-01-05 12:47

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 31-01-05 21:15

"Katrine & Bo" <kast[a]privat.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle af jer der ved hvor jeg kan finde den?

http://www.softxchange.dk/ søg efter dråbe, og så kommer der nogle brugte
cd'er frem
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Dopedog

Dato : 03-02-05 10:21

> [...]
> Omkvædet er noget med:
> Selv en dråbe giver ringe i vandet, min ven...........
> Er der nogle af jer der ved hvor jeg kan finde den?

Kun en dråbe, gi'r ringe i vandet,
selv den mindste dråbe et-eller-andet