Ramkort til sin N6230
Fra : mess

Dato : 29-01-05 21:19

Hej NG
Jeg skal til at købe et ramkort til min nokia 6230 , men hvad mærke skal man
købe , og kan den køre med 1GB kort

På forhånd tak
Messer

Fra : Anders

Dato : 29-01-05 22:05

De kan vidst ikke køre med et 1GB kort, men er 512 mb ikke mere end
rigeligt.

/Anders

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-05 22:22

"Anders" skrev i en meddelelse

> De kan vidst ikke køre med et 1GB kort, men er 512 mb ikke mere end
> rigeligt.

den kan sagtens køre med et 1 gb kort
følgende kort er testet
Memory Corp 256 MB, Memory Corp 512mb, Nokia Org. 64+32 MB, Kingston 128 MB,
Kingston 256MB, Sandisk 64 MB,SanDisk 128 MB, Sandisk 512 MB, Memory Corp 1
GB,Lexar 128 MB, K Date 128 MB, Extre Memory 256 MB, Transcend 512MB, ATC
256MB, Ridata 256 MB, Ridata 1024 MB, ATP 512 MB,

se mere her http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=18607

mvh.

Anders S