Javascript? hvordan laves et script til st~
Fra : Tony Karlsson

Dato : 29-01-05 17:25

Jeg står med problemet at jeg skal have et script til at angive størelsen på
et divtag. kan ikke lige overskue hvordan jeg gør.

jeg bruger :

document.body.clientHeight-112 til at udregne højden... og width til
breden... men mangler ideen til at skrive den ned... den kan vel ikke sættes
i class... på nogen måde?

mvh

tony (http://83.72.65.86/)

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 29-01-05 17:38

Tony Karlsson wrote:
> Jeg står med problemet at jeg skal have et script til at angive
> størelsen på et divtag. kan ikke lige overskue hvordan jeg gør.

Prøv at spørge i <news:dk.edb.internet.webdesign.clientside>, det er der,
javascripts bliver diskuteret.

Jeg sætter FUT der til.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk