Koncerter
Fra : Christian Muus

Dato : 29-01-05 16:26

U2 spiller i Parken til juli. Sidst de spillede i DK var det i Forum. Og
gangen forinden spillede de i Parken svjv. REM spiller i Forum til februar
men burde da også snildt kunne fylde Parken?

Men hvad er det der afgør om et band spiller så vidt forskellige steder. Er
det deres popularitetskurve der der stiger og falder, eller er det bandets
egne ønsker om at spille for et "mindre" publikum?

Christian

Fra : zcully

Dato : 29-01-05 19:34

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Er det deres popularitetskurve der der stiger og falder, eller er det
> bandets egne ønsker om at spille for et "mindre" publikum?

Jeg tror faktisk det svinger meget.
U2 kunne sikkert have fyldt parken sidste gang de var her. De solgte 2x10000
billetter til Forum på mener det var 11 min.
Men det var egentlig et ønske fra U2 selv at de kom til at spille mindre
steder. Tror måske det kan have noget at gøre med at de dengang ville lade
publikum og musikken komme i første række og ikke have et MEGA show som de
plejer.

Men generelt er det bandets størrelse der afgør det også selvfølgelig hvem
der først får dem booket.

/Zcully

Fra : Nicolai

Dato : 30-01-05 11:46

> Jeg tror faktisk det svinger meget.
> U2 kunne sikkert have fyldt parken sidste gang de var her. De solgte
> 2x10000 billetter til Forum på mener det var 11 min.

14 :)

Men de havde selv valgt forum. På den kommende Turne spiller de indendørs i
USA og udendørs (stadions) i Europe.

:)