nephew/depeche mode
Fra : Pallemand

Dato : 29-01-05 15:35

er der nogen der ved hvor man kan finde det bastard pop nummer

--
\\\\////
-(o o)-

Fra : Holst

Dato : 29-01-05 16:19

Pallemand wrote:

> er der nogen der ved hvor man kan finde det bastard pop nummer

Prøv Monkey Business hjemmeside på http://www.dr.dk/p3 eller prøv
eventuelt Nephews egen hjemmeside (kender ikke adressen).
Bastardpopnummeret er nemlig lavet af en fra Nephew selv. Det kan være,
at det ligger online ét af stederne.

Fra : Tim Christensen

Dato : 03-02-05 13:28

Holst wrote:

> Prøv Monkey Business hjemmeside på http://www.dr.dk/p3 eller prøv
> eventuelt Nephews egen hjemmeside (kender ikke adressen).

Den er sjov nok http://nephew.dk/ men jeg tror umiddelbart ikke at der
er noget der der kan hjælpe Pallemand.

Mvh

Tim

Fra : Ralph

Dato : 29-01-05 16:22

"Pallemand" <det vil@igernevide.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der ved hvor man kan finde det bastard pop nummer

Det er jo det med de bastardpopnumre, de er umulige at få lovligt, så
bootleg fra en koncert eller radiorip fra DR er de muligheder du har,
medmindre da Depeche Mode siger god for en udgivelse.

Lige præcis i dette tilfælde er Nephew med på den, de har selv lavet
bastarden.

--
venligst
Ralph

Fra : rosenauer.dk

Dato : 29-01-05 20:25

> [...]
> medmindre da Depeche Mode siger god for en udgivelse.
>
> Lige præcis i dette tilfælde er Nephew med på den, de har selv lavet

Spørgsmålet har ganske ofte været stillet i Monkey Business' udsendelse - og
ganske som du skriver, ville det kræve en tilladelse fra Depeche Mode (og
Nephew, der dog uden tvivl er interesseret - og oftest spiller versionen
live - senest til P3 Guld i Radiohuset). Det ironiske er at statsradiofonien
(P3) kan spille det (lovligt) alt det de har lyst, men desværre for os,
publikum, er der ikke mege tat gøre. Bootleg / rip, jep

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Ballepresseren

Dato : 06-02-05 01:19

On Sat, 29 Jan 2005 15:35:27 +0100, "Pallemand" <det
vil@igernevide.dk> wrote:

>er der nogen der ved hvor man kan finde det bastard pop nummer
Jep, jeg har det og har postet den i dk.binaer.musik