INFERNAL - Hvor Bliver deres album af??
Fra : Sunz

Dato : 21-05-01 11:46

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 21-05-01 12:40

Fra : Michael Petersen

Dato : 21-05-01 13:22

Fra : Andrew

Dato : 21-05-01 13:32

Prøv:

dk.musik.skraldespand

Med mange venlige hilsener

And

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 21-05-01 17:33

"Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk> skrev:
> dk.musik.skraldespand

Siden du kender vejen, så gå der hen og bliv der.

--
Rasmus

Fra : Andrew

Dato : 21-05-01 22:26

Ååååh, den humor, den humor, hvor får du det fra;
og så klogt!

Fint! Flot! og god stil!

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 22-05-01 06:17

"Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk> skrev:
> Ååååh, den humor, den humor, hvor får du det fra;
> og så klogt!

Nej, det var ikke humor, det var min mening.

Hvis ikke du kan lide gruppen, så start dog en ny tråd hvor i du
kritiserer dem, det ville være mere fair over for 'Sunz'.

Du burde i øvrigt kikke forbi www.usenet.dk her kunne du lære lidt om
hvordan, man bør opføre sig i news groops. Her står der også noget om
citat teknik, hvilket du ikke kender meget til.

--
Rasmus

Fra : Andrew

Dato : 22-05-01 14:37

AVAVAVAV, hvilken verbal lussing jeg dér fik!

> Du burde i øvrigt kikke forbi www.usenet.dk her kunne du lære lidt om
> hvordan, man bør opføre sig i news groops. Her står der også noget om
> citat teknik, hvilket du ikke kender meget til.

Usenet....tsk

Fra : John K

Dato : 22-05-01 16:32

> AVAVAVAV, hvilken verbal lussing jeg dér fik!

> Usenet....tsk

Bliv dog voksen :(

Fra : Andrew

Dato : 23-05-01 18:42

siger du!?*

> Bliv dog voksen :(

*læg venligtst mærke til min supercitering lige efter bogen!

Fra : John K

Dato : 23-05-01 23:08

> siger du!?*

> *læg venligtst mærke til min supercitering lige efter bogen!

SPADE

Fra : nikolaj borg

Dato : 21-05-01 13:40

Ifølge www.infernal.dk - har du kigget der? - har den været ude siden 30.
april.

/Nikolaj

Fra : Sunz

Dato : 24-05-01 13:21

nikolaj borg <nsipkaoml@jborg.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9eb29i$mcd$1@news.inet.tele.dk...
> Ifølge www.infernal.dk - har du kigget der? - har den været ude siden 30.
> april.
>
> /Nikolaj

Ja men jeg mente da godt nok også at den sku være kommet ud! Men i de
pladeforretninger jeg har været i har jeg endnu ikke haft held til at finde
den! Jeg ved at de lige er kommet ud med en single der hedder Muziak eller
noget i den retning men albummet har jeg ikke hørt en radisse om! Jeg hørte
noget fra deres nye album sidste år på Langelandsfestivalen og det var
fandeme godt skal jeg lige hilse og sige! Hmm, jeg må vel bare ha
tålmodighed!

-Sunz

Fra : Q

Dato : 21-05-01 14:00

se lige efter om det er den der ligger i news:dk.binaer.musik

/p

Sunz <Sune23@worldonline.dk> skrev i en