lg u8120 fra 3
Fra : any

Dato : 29-01-05 12:56

ringetoner (realtones/ funtones) hvor findes de ?

evt. gratis

Fra : Qbic - [6400]

Dato : 29-01-05 14:40

Jeg ved ikke hvor du kan hente det du søger, men du kan selv overføre
ringetoner i form af midi, mp3, wav, med mere, så hvorfor evt. give penge
for dem...

/ Qbic

Fra : Anders

Dato : 29-01-05 17:18

Hvis den understøtter mp3, så kan du selv lave dem.
- billigere bliver det ikke !!.

Der findes et utal af programmer på nettet (shareware).
Søg evt. via Tucows....

/Anders