Skærme
Fijala 3554
Søges !! Skærm til Dell Inspiron 8100 ( Bæ~
Fra : Kenneth

Dato : 29-01-05 12:56

HJÆÆÆÆÆLP

Jeg tabte min bærbar igår og nu er skærmen flækket
Er der nogen det ligger inde med en defekt inspiron 8100 hvor skærmen stadig
er ok ?
Eller er der nogle der kender til steder hvor man kan få fat i en ?

I behøver ikke komme med link til www.dell.com, en hel ny skærm koster
sikkert en bondegård.

Håber nogen kan hjælpe

Mvh
Kenneth

Fra : Svend Aage Nielsen

Dato : 30-01-05 12:53

Har du nogle data på skærmen.( har du adskildt maskinen ) står der noget på
fladkabel mm
Har måske en der kan passe fra en anden Dell Inspiron

Fra : Kenneth

Dato : 30-01-05 13:47

Hej svend

jeg har lige taget nogle billeder af kablet fra skærm ned til kort.
har fået en henvendelse fra en som havde en inspiron5000e , men det ser ikke
ud til at være det samme stik

Jeg kan sende dig billede af mit stit så kan du se om det evt passer

Mvh
kenneth

Fra : Henning

Dato : 30-01-05 18:42

On Sun, 30 Jan 2005 13:46:54 +0100, "Kenneth"
<bandit@tele2adslREMOVE.dk> wrote:

>Hej svend
>
>jeg har lige taget nogle billeder af kablet fra skærm ned til kort.
>har fået en henvendelse fra en som havde en inspiron5000e , men det ser ikke
>ud til at være det samme stik

Oplys hellere partnummeret, det står bag på, hedder typisk noget med
Dp/n 0x000

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Svend Aage Nielsen