Download af musik
Fra : Steen Jensen

Dato : 29-01-05 11:56

Hej

Udover de danske steder som payload, tdc, bilka of føtex, er der så
nogen der kender nogle internationale steder?
Udvalget på de danske steder, er yderst begrænset, med mindre man
interesserer sig for hitlistemusik, så jeg håber der findes steder, hvor
min obskure interesse kan downloades.

Nogle bud?

På forhånd tak...

--
Steen
Kan besvares uden porto.

Fra : Ulrik Kold

Dato : 29-01-05 14:35

Steen Jensen coughed up a hairball on 29-01-2005 11:55:
> [...]
> Udvalget på de danske steder, er yderst begrænset, med mindre man
> interesserer sig for hitlistemusik, så jeg håber der findes steder, hvor

Hej Steen,

nu siger du nok obskur musiksmag - det er jo ret bredt alligevel.

Jeg selv kan anbefale archive.org's afdeling for netlabels, hvis man er
til de mere elektroniske/digitale genrer. Du kan også være heldig at
finde noget spændende i deres afdeling for Live-optagelser.

Jeg håber, det hjælper dig.

Mvh,
Ulrik
--
Get Firefox - http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=7393&t=1

Fra : Steen Jensen

Dato : 29-01-05 16:03

Ulrik Kold <kontakt@[nospam]ulrikkold.dk> wrote:

> Jeg håber, det hjælper dig.

Tak for det - jeg tjekker lige...
I stedet for at prøve at lokalisere den seneste CD med Toy Dolls, har
jeg bestilt den brugt på amazon.co.uk.
Det er billigere at at downloade (altså på paysites).
--
Steen
Kan besvares uden porto.