Ramme ikke sort i Firefox?
Fra : Kaptajnen

Dato : 28-01-05 21:03

Okay jeg har lavet en simpel ramme som skal have en sort kant!
Det har den også hvis du bruger explorer som browser, men da en
del af mine bruger også bruger mozilla/firefox tager jeg
selvfølgelig hensyn til det, men der er rammen ikke sort??? Hvad
er kodet forkert? Eller hvad skal jeg gøre for at rammen også er
sort i firefox?
I kan se eksemplet her, hvis I henholdsvis åbner siden op i
explorer og firefox;

http://dinbror.dk/test.htm

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Leonard

Dato : 28-01-05 21:25

Kaptajnen <mlhattesenINGENSPAM@hotmail.com> wrote:

>Eller hvad skal jeg gøre for at rammen også er
>sort i firefox?

Det er nok fordi du bruger nogle af Microsoft opfundne attributter.
bordercolor burde kunne gøre det, så stryg dine bordercolorlight og
dark.
Endnu bedre tag et skridt frem og brug CSS.

Et godt råd er altid at validere siden inden du spørger om hjælp, det
er som regel fordi der er brugt ugyldig kode at det ikke virker som
man tror.
--
Leonard

Ting til salg:
http://leonard.dk/tilsalg

Fra : Kaptajnen

Dato : 28-01-05 21:35

Leonard wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Det er nok fordi du bruger nogle af Microsoft opfundne attributter.
> bordercolor burde kunne gøre det, så stryg dine bordercolorlight og
> dark.
> Endnu bedre tag et skridt frem og brug CSS.

Det har jeg prøvet før, altså at ændre det til bordercolor, men det
giver samme resultat?!

> Et godt råd er altid at validere siden inden du spørger om hjælp,
det
> er som regel fordi der er brugt ugyldig kode at det ikke virker som
> man tror.

Jeg har virkeligt brugt meget tid på at kigge det igennem og ændre
det. Har prøvet alverdens ting, derfor kryber jeg nu til korset og
spørger om hjælp. Desværre kunne du ikke hjælpe

Fra : Leonard

Dato : 28-01-05 21:51

Jo: http://lam.dk/test/test.htm
--
Leonard

Ting til salg:
http://leonard.dk/tilsalg

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-01-05 21:54

Kaptajnen skrev:

>Okay jeg har lavet en simpel ramme som skal have en sort kant!

cellpadding="0" cellspacing="0">

Skift også din doctype til en mere moderne:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
--
Knud