Var det Sebastian, der skrev denne tekst?
Fra : Kjeld Borch Egevang

Dato : 28-01-05 17:36

Jeg har fået følgende tekst i hovedet:

"Ud i livet, man kan hvad man vil. Alle sagde på med vanten, men hvad
ku' vi bruge det til?".

Umiddelbart tænkte jeg, det var noget Sebastian havde skrevet. Men jeg
kan ikke rigtigt finde den i samlingen. Er der nogen, der kan hjælpe?

/Kjeld

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 28-01-05 19:10

"Kjeld Borch Egevang" <keSLET@DETTEmail4us.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Umiddelbart tænkte jeg, det var noget Sebastian havde skrevet. Men jeg
> kan ikke rigtigt finde den i samlingen. Er der nogen, der kan hjælpe?

Tja det kunne godt lyde som noget han havde skrevet, men der står alligevel
en rød lampe og blinker, og den prøver på at få Steffen Brandt blandet ind i
det.

M.V.H.....Benny..

Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 28-01-05 20:18

"Benny Mortensen 9380" <wrapup1@kittymail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
alligevel
> en rød lampe og blinker, og den prøver på at få Steffen Brandt blandet ind

Jeg tænkte også straks på Steffen Brandt. Men jeg har ingen erindring om
hvilken sang.

Lisbeth

Fra : Kjeld Borch Egevang

Dato : 28-01-05 20:30

Jan & Lisbeth wrote:
> Jeg tænkte også straks på Steffen Brandt. Men jeg har ingen erindring om
> hvilken sang.

Jeg kom selv pludselig i tanker om det. Det er Søren Kragh-Jacobsen!
Undskyld ulejligheden, jeg skullle bare tænke mig grundigere om.

/Kjeld

Fra : Armand

Dato : 28-01-05 22:49

Kjeld Borch Egevang wrote:

> Jeg kom selv pludselig i tanker om det. Det er Søren Kragh-Jacobsen!

Hvilken?

> Undskyld ulejligheden, jeg skullle bare tænke mig grundigere om.

Tit skal man tale om et problem for at finde løsningen, og sådan gik det
jo bare dig også!

--
Armand.

Fra : Kjeld Borch Egevang

Dato : 28-01-05 23:51

Armand wrote:

> Hvilken?

Pladen hedder "Tur-retur" fra 1977. Og nummeret hedder "Ud i livet".

/Kjeld