Skærme
Fijala 3554
Dell analog 17" E173FP fladskærm er den OK~
Fra : Jakob

Dato : 27-01-05 22:14

Jeg er ved at finde et system til noget familie og overvejer en dell
dimension 5000 med onboard Integreret Intel® Graphics Media Accelerator
900 og en 17" E173FP analog fladskærm.

Derfor vil jeg høre om det er en ok skærm i forbindelse med den onboard
graffikaccelerator. Maskinen skal IKKE bruges til spil, men web og
kontorprogrammer.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Tma86

Dato : 28-01-05 21:39

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej

Jeg har 3 stk på mit arbejde, og jeg syntes det er nogle kanon skærme til
prisen. De er fuldt på højde med min noget dyrere LG skærm jeg har hjemme.

Mvh Tommy

Fra : Jakob

Dato : 28-01-05 23:44

> Jeg har 3 stk på mit arbejde, og jeg syntes det er nogle kanon skærme til
> prisen. De er fuldt på højde med min noget dyrere LG skærm jeg har hjemme.

OK tak for den info tommy, maskinen bliver bestilt snarest, sgu surt at
det er til sviger og ikke mig selv, doughhhhh ;0)

Hygge

Jakob