Telmore er simpelthen utrolige </sarkasme>
Fra : Michael Kristensen

Dato : 27-01-05 22:10

Jeg skal lige lukke luft ud efter den alternative kundeservice jeg har
oplevet hos Telmore...

I den højest ubehagelige situation hvor jeg som efterladt er nødt til at
ringe rundt og opsige diverse abonnementer/aftaler for min nyligt afdøde
far, kom turen i dag til Telmore: Jeg kunne *ikke* få lov at opsige
abonnementet! Næee, det skal gøres via hjemmesiden (vanvittig smart forslag
når nu kodeordet ligger i graven), eller man kan sende en email fra
email-adressen tilknyttet abonnenten (vanvittig smart forslag når nu...)
Som alternativ kunne jeg skriftligt sende en opsigelse samt en kopi af
*dødsattesten*. Jeg kan overhovedet få ind i mit hoved hvordan man kan være
så pervers at bede om dødsattesten for at opsige noget så simpelt som et
mobiltelefonabonnent. Hvad rager det Telmore hvorhenne i verden og på
hvilket tidspunkt en person er død?

Jeg spurgte om de ikke havde adgang til cpr-registret: "Jo, det har vi".
Åbenbart er oplysningerne i cpr registret ikke tilstrækkeligt troværdig
dokumentation for at en kunde er død. Jeg foreslog at læse proklamaet på
Statstidendes hjemmeside, men nej, det kunne kundesupporteren ikke gøre.

Nu bliver kodeordet til hjemmesiden tilsendt pr. brevpost til afdødes
adresse. Det skulle ikke undre mig, hvis jeg bliver faktureret et horribelt
gebyr for fremsendelse af kodeord selvom kundesupporteren ikke oplyste om
det.

Telmore har præsteret at komme ind på en suveræn førsteplads i kategorien
"dårlig behandling når en kunde dør". Jeg har fra ingen andre
erhvervsdrivende oplevet, at man ikke troede på, at vedkommende var død.

Tak!
/Michael

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-05 22:44

"Michael Kristensen" <mke@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "dårlig behandling når en kunde dør". Jeg har fra ingen andre
> erhvervsdrivende oplevet, at man ikke troede på, at vedkommende var død.

Og bank, livsforsikringer skulle ikke have kopi af dødsattesten ? De må ikke
lukke noget som helst på din foranledning, da alle og enhver så ville kunne
lukke sin værste fjendes tlf., eller bankkonto, i øvrigt er det kun din
afdøde far der kan hæfte for telefonregningen, og de vil automatisk sende
deres krav til skifteretten.

Fra : Michael Kristensen

Dato : 27-01-05 22:48

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> wrote:

> Og bank, livsforsikringer skulle ikke have kopi af dødsattesten ? De må

Pointen er, at alle andre er tilfredse med skifteretsattesten.

/Michael

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-05 22:54

"Michael Kristensen" <mik@ready.dk> skrev i en meddelelse

> Pointen er, at alle andre er tilfredse med skifteretsattesten.

Det skal også være nok til Telmore, jeg forstod som at du ville opsige den
mundtligt, men hvis du fremsender en kopi af skifteretsattesten så skal de
acceptere den, var igennem det samme for 2½ år siden med min far, og
Sonofon.

Kondolere i øvrigt glemte jeg i første mail