1 års dag
Fra : Hængedyret :0)

Dato : 21-05-01 11:04

Hejsa :0)

Nu har jeg læst med et stykke tid og så var det jeg tænkte at her sidder der
sikkert nogen, som kan give mig en god ide :0)

Om ca. 2 måneder har jeg været sammen med min kæreste i et år...jeg synes
det er lidt specielt og vil egentlig gerne overraske ham med et eller andet.
Men det synes mig ret umuligt at finde på noget, som ikke koster for mange
penge ( SU'en bliver man stadig ikke rig af ) og noget som virkelig vil
komme bag på ham.....at det så måske har sexuelle undertoner ville hellere
ikke være af vejen.

Så hvis der er nogen, som har lyst til at fortælle hvad de gjorde på deres 1
års dag og ellers bare give mig nogle gode ideer, er I mere end velkomne til
at skrive et lille indlæg.

Knus

Hængedyret

Fra : Sott

Dato : 21-05-01 11:35

Hej Hængedyr *SS*

"Hængedyret :0)" <lysbarn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> komme bag på ham.....at det så måske har sexuelle undertoner ville hellere

Hvad med følgende:
Pak et gavekort, du selv har lavet, smukt ind og send det sammen med en
lille buket (Interflora - men så skal I selvfølgelig enten bo sammen eller i
nærheden af hinanden, så du kan levere pakken til den blomsterhandler, der
skal levere buketten). Send gerne buketten til hans arbejde eller
uddannelsessted, det er vildt sjovt. Det er ikke så dyrt, hvis du bare
vælger en billig buket. (omkring 75 kr.)

Gavekortet kan så være til en erotisk aften med dig, formuler det
spændende/sjovt/provokerende. Du kan, hvis han er svær "at få fat i", give
ham tre valgfrie aftener at vælge imellem. Men han skal huske at give besked
i ordentlig tid, så du kan nå at forberede aftenen, og han skal komme på et
bestemt klokkeslet.

Den erotiske aften kan så foregå i stil med dette her.
Du tænder stearinlys, som danner en "sti" fra hoveddøren til stuen, hvor du
har bestilt/lavet en lækker, let middag for to. Maden har du sat frem. På
hans tallerken skal der så ligge en seddel, hvorpå der f.eks. står, at hans
gave er på toilettet. Uden på toilettet kan du så hænge en meget lille pakke
på spejlet, og du kan pynte udenom pakken med små klistermærke-hjerter, så
den ligesom er indrammet.

I den lille pakke lægger du så en nøgle, og en seddel - om at nøglen passer
i låsen, som sidder på den virkelige gave, som er i
soveværelset/køkkenet/bryggerset (you name it).
Når han så kommer derind, så ligger du viklet ind i lagner/gavepapir eller
lignende (hvor igennem du har kunnet stikke dine arme og hænder ud - rundt
om din "indpakning" snor du et reb/en kæde eller lignende, med en hængelås
på, hvortil nøglen passer.
Du kan også undlade "indpakning" og bare bære en kæde med hængelås om
livet - mens du er iført nedenstående.

Når han pakker dig ud, skal du gerne være lækkert påklædt i noget han
virkelig godt kan lide at se dig i - om det så er hans fodboldtrøje eller en
lækker lille sag. Og du kunne evt. modsvare en eller anden fantasi, som han
har fortalt sig om - som f.eks. hvis han har fortalt dig, at han fantaserer
om at se dig med højrød læbestift og/eller stilethæle eller ?

Forkæl ham hele aftenen, giv ham evt. små pakker med spøjse ting, eller med
små ting der kan minde om dig/jer - såsom et billede af dig selv i en sød
ramme, måske endda et lidt frækt billede, som du får en veninde/søster til
at tage af dig - som er specielt til ham, til denne dag. Jeg kunne
forestille mig noget med, at du lægger på din/jeres seng i bh og trusser og
kigger indbydende ind i kameraet, f.eks. liggende på maven og halvt drejet -
mens der på din ryg/mave står "Til min elskede" (what ever).

Pris:
Buket ca. 75,-
Hængelås 20,- (du finder bare en vildt billig én)
Reb/kæde (skal det være virkeligt billigt, så flet en kæde af garn i en
farve han kan lide, eller lån en)
Evt. lingeri (det er ret individuelt - for mig er det vildt dyrt)
Billede 50,- i fremkaldelse
Ramme (find en billig én, kan vist godt klares for en 20,-)
Mad (lav det selv, spise skal man vel alligevel )

Du skulle kunne slippe med at bruge 200-300 kr.
Og han glemmer det garanteret aldrig, især ikke hvis du give han et lille
billede af dig selv som "minde" *SS*

Find selv på mere...

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Photo®

Dato : 21-05-01 17:37

Har læst gruppen i lang tid, men hold da lige op... Scott, dine svar er rent
guld. Jeg vil uden at spørge stjæle dit svar fra en 1 års dag, og bruge det
til mine dejlige kone, vi har haft kobberbryllup, men i næste uge runder hun
en "halvrund"
Tak til jer faste skribenter herinde, og bær over med os der kun læser, men
denne gang måtte jeg lige give et pip

Knus
Christian

--

------------
Den der tærsker langhalm

Fra : Sott

Dato : 21-05-01 18:18

Hej Christian :0)

"Photo®" <alfang@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> til mine dejlige kone, vi har haft kobberbryllup, men i næste uge runder

Jeg håber, at I får en vidunderlig aften :0)
Jeg er glad for at forslaget kan bruges.

> Tak til jer faste skribenter herinde, og bær over med os der kun læser,
men
> denne gang måtte jeg lige give et pip

Det er da dejligt at høre, det ville være lækkert hvis du oftere fik lyst
til at "pippe" med *SS*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Trine Kornum

Dato : 21-05-01 13:01

> Så hvis der er nogen, som har lyst til at fortælle hvad de gjorde på deres 1
> års dag og ellers bare give mig nogle gode ideer, er I mere end velkomne til
> at skrive et lille indlæg.

I sin tid da vi havde 1-årsdag gav jeg min kæreste en rulle film. Og det
sjove var at han havde tænkt akkurat det samme, så vi havde to ruller
film at lege med. Det gav nogle ret gode billeder af hinanden. Man kunne
jo så samtidig, hvis man syntes det er for lidt, give noget undertøj, et
par håndjern hvis man er til det, sy et silketørklæde, sådan et kan
bruges til mange sjove ting, en god massagebog eller noget andet sjovt.

Håber I får en god dag.

/Trine

Fra : Jackster

Dato : 21-05-01 15:04

Hej dss

Kæresten og jeg har også snart 1 års dag(4 juni) yep yep

Min føreste kæreste og min første elsker... :) Hun tog min jomfru stav

Nu vil jeg også gerne have lidt hjælp til den med den store dag.

Nu jeg jo manden og min er vist det i kalder en "pæn pige" og hendes lyst er
ikke så meget til sex, men nusse nusse. Kan i hjælp mig ril en romantisk
aften og dag det er jo helligdag :)

Håber på mange gode forslag

/Jackster

Fra : Chokmah

Dato : 22-05-01 01:13

"Jackster" <!nygade33!@mail.dk> wrote in message
> Hej dss
>
> Kæresten og jeg har også snart 1 års dag(4 juni) yep yep

jamne tillykke med det :)

> Min føreste kæreste og min første elsker... :) Hun tog min jomfru stav

tak skæbne :)

> Nu vil jeg også gerne have lidt hjælp til den med den store dag.

Hmmm

> [...]
er
> ikke så meget til sex, men nusse nusse. Kan i hjælp mig ril en romantisk

ja nu ved jeg ikke lige hvad dag det er ?

> Håber på mange gode forslag

well i et anfald af en utilsigtet defaitisme ville jeg nok sieg køb en
flaske dimpel wisky - sæt jer op på et tag og spring ud - da alle gode
oplevelser er begyndelsen på vejen tilbage til helved - men lad nu det
vile - well frem for alt nyd øjeblikket glem for -& fremtid - det er
mennekset beskåret at oplebve sand lykke nogen ganeg i sit liv - retsen af
tiden går bare et sted i melelm vanens magt & den afmagt der kommer af det
uondgåelige fald , hvorfro og den enste saglige agumentasion der måtte være
for noget er at klamre sig til de øjeblikke der er en beskåret i et liv om
der e rgåed et år 10 minutter eller 34 år , det er lige meget - det enste
der venter er tidlig død sygdom tab nederlag smerte afmagt skufelser og
endeligt et yderst kritisk punkt hvor man giver efter og driver i mod sin
skæbne i det enedelig fald i mod sin egen død - vi dør alle aflene :)
hyg jer
MvH
Bo
I'm the only one, the only one
left standing
calm as an angel

Shooting an coming 'til it hurts
o'holy morning

Calm as an angel
lou reed

Fra : Hængedyret :0)

Dato : 23-05-01 20:44

Hejsa :0)

Vil bare sige tak til jer, som har skrevet her og på mail :0)

Har fået nogle gode ideer, som jeg uden tvivl vil bruge.

Tusind tak'er fra

Hængedyret :0)