Skærme
Fijala 3554
Er denne skærm noget vær??
Fra : Thomas

Dato : 27-01-05 11:25

Dell Ultrasharp 1801FP
http://dellware.euro.dell.com/dellstore/dellware/bundle/default.asp?s=dkdhs&l=DA&m=dkk&n=&cu=dkdhs&v=d&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cui
d=&cg=&pch=1&demo=&gc=&sbc=none&co=&c=DK5170

Den er mest til alm. brug....
Men jeg spiller også lidt men ikke de sidste nye spil som kræver en masse grafik.

/Thomas

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 27-01-05 12:24

"Thomas" <1@1.1> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den er mest til alm. brug....
> Men jeg spiller også lidt men ikke de sidste nye spil som kræver en masse

Sjovt, præcis sådan en skærm jeg også lige overvejede at købe. Skulle
faktisk lige til at poste et spørgsmål nøjagtig magen til dit

Mon vi har fået den samme tilbudsmail?

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Thomas

Dato : 27-01-05 12:41

> Sjovt, præcis sådan en skærm jeg også lige overvejede at købe. Skulle
> faktisk lige til at poste et spørgsmål nøjagtig magen til dit
>
> Mon vi har fået den samme tilbudsmail?

Hvad siger din mail da!

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 27-01-05 15:51

"Thomas" <1@1.1> skrev i en meddelelse news:41f86e13$0$15572

> Hvad siger din mail da!

Den siger 1.749kr. + moms for 1 stk.... dvs. 2.186,25kr. med moms, hvor Dell
skal have 3.388kr. ifølge deres hjemmeside...

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Thomas

Dato : 27-01-05 16:08

">

> Den siger 1.749kr. + moms for 1 stk.... dvs. 2.186,25kr. med moms, hvor Dell
> skal have 3.388kr. ifølge deres hjemmeside...

> [...]

Ok...jeg har ikke fået nogen mail, men har tilgengæld set den på QXL til ca. 1800 kr.

Mvh Thomas

Fra : Kanten

Dato : 29-01-05 15:30

Hej Alle,

Er der en som kunne tænke sig at forwarde den tilbudsmail til:
spam SNABELA kanten.dk.

Med venlig hilsen
Anders

Fra : Rasmus R. Østerbye

Dato : 15-02-05 18:59

ja for pokker den mail vil jeg også MEGET gerne ha fingrene i please
forward til rosterbye@hotmail.com