tanganika i 85 l.
Fra : Bo Musial Jensen

Dato : 26-01-05 20:36

Jeg har 6 Lamprologus ocellatus i et 85 l akvarie og ville gerne have lidt
flere fisk der i. jeg ved bare ikke lige hvad der kunne være atraktivt for
mig. Jeg vill gerne holde tanganika stilen og havde derfor tænkt på 1-2 par
Julidochromis ornatus. Er dette en reel mulighed for mig? og ja jeg kender
godt reglen om 1 cm fisk pr l. 6 fisk gange x 4 cm = 24 l. i alt ca 60 l.
tilbage. Dog ved jeg også dette ikke altid passer, da nogle fisk kræver mere
plads osv. sneglehus lejerne er bundlevende og efter hvad jeg kan læse mig
frem til er Julidochromis ornatus i stand til at leve i alle zoner. derfor
også mine tanker om at sætte disse 2 arter sammen. Har jeg ellers nogle
muligheder? al hjælp vil være velkomment.

Bo

Fra : Luten[9400]

Dato : 27-01-05 16:41

jeg har 6 Neolamprologus Multifasiatus og 4 Leleupi i et 128L

og jeg syntes der er for mange fisk

mvh Lasse