Skærme
Fijala 3554
Hvilken af disse til Counterstrike ?
Fra : Jack Nielsen

Dato : 26-01-05 18:08

Jeg skal have en skærm nr. 2

Hvilken skal jeg vælge af disse 2, den ene tft og den anden crt:

Jack

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 27-01-05 02:03

> Hvilken skal jeg vælge af disse 2, den ene tft og den anden crt:

jeg ville helt klart vælge TFT skærmen... Selv om den koster det dobbelte,
får du også et meget mere behageligt billede. Om det lige skal være den
model du ser her, eller en anden er op til dig selv, men IMHO er det spild
af penge at investere i en CRT skærm i dag... Ligesom man heller ikke køber
SD-RAM og CD-ROM brændere mere

Fra : Claus Albæk

Dato : 27-01-05 09:31

i CS er det nok vigtigere for ham, at have hurtig opdatering, ingen
haler osv. end behageligt billede... god knows I agree with you, men nu
er det CS han spørger til. (netcaféer idag spørger f.eks tit,
specifikt, efter ikke at få en tft monitor pga. spil)

--
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Claus Albæk

Dato : 27-01-05 09:26

hvis du er hysterisk CS spiller, så vælg crt'en, højere refresh rates og
hvad har vi ikke vil du blive glad for. at billedet osv. måske ikke er
lige så sjov som en tft er en anden sag. men måske knapt så vigtigt når
det kommer til CS.

--
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Kenneth

Dato : 29-01-05 13:56

Jeg har en 21" sony skærm tilsalg du kan få for 1900 + pp
Der er 7 måneders garenti på endnu
Det er den absolute bedste spille skærm du kan ønske dig
var det evt noget ?