cgi counter hos TDC
Fra : søren

Dato : 26-01-05 14:17

Er der nogen der har kendskab til om TDC har fjernet understøttelsen af
denne type counter:?

"http://cgi.inet.tele.dk/cgi-bin/nph-count?link=http://home3.inet.tele.dk/soeren-v/fotografi"
På min hjemmeside har jeg flere af dem som efter at have virket i årevis nu ikke virker mere

--
Søren Videbæk Nielsen

Fra : jopa

Dato : 26-01-05 16:59

søren skriblede bla:
> Er der nogen der har kendskab til om TDC har fjernet understøttelsen
> af denne type counter:?

Tror umiddelbart at de fleste udbydere skrotter cgi til fordel for eks PHP.

Det er sååå let at lave en counter serverside

--

Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : søren

Dato : 26-01-05 18:38

jopa wrote:

>Tror umiddelbart at de fleste udbydere skrotter cgi til fordel for eks PHP.
>
>Det er sååå let at lave en counter serverside

tak for svaret Så skal jeg nok satse på en counter serverside.
Jeg ved stadig ikke om TDC har skrottet cgi? der er vel ingen der tror
at de ville oplyse om det hvis de gjorde?

--
Søren Videbæk Nielsen

Fra : jopa

Dato : 26-01-05 19:14

søren skriblede bla:

> tak for svaret Så skal jeg nok satse på en counter serverside.
> Jeg ved stadig ikke om TDC har skrottet cgi? der er vel ingen der tror
> at de ville oplyse om det hvis de gjorde?

Ved ikke men du kan da få en fin her:
www.zipstat.dk

eller alternativt DK's bedste

www.jp-web.dk/pphlogger

--

Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : søren

Dato : 26-01-05 19:48

jopa wrote:

>Ved ikke men du kan da få en fin her:
>www.zipstat.dk
>
>eller alternativt DK's bedste
>
>www.jp-web.dk/pphlogger

Tusind tak for din indsats

--
Søren Videbæk Nielsen
http://home3.inet.tele.dk/soeren-v/

We will all be here till here is there...

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 27-01-05 13:43

søren wrote:
> [...]
eren-v/fotografi"
> På min hjemmeside har jeg flere af dem som efter at have virket i

Min counter virker da stadig fint:

http://home19.inet.tele.dk/egin/counter.htm

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : søren

Dato : 27-01-05 16:00

Erik Ginnerskov wrote:

>søren wrote:

bla…

>"http://cgi.inet.tele.dk/cgi-bin/nph-count?link=http://home3.inet.tele.dk/so
>eren-v/fotografi"

>Min counter virker da stadig fint:
>
>http://home19.inet.tele.dk/egin/counter.htm

Jeg har selv én der virker:
img SRC="/cgi-bin/Count.cgi?dd=C|istrip=1|tr=1|ft=0|pad=0|df=soeren-v"
som ligner din og så har jeg den nævnte der har virket i mindst 6 år,
men nu ikke virker mere.

Det er bare irriterende at TDC ændrer funktionaliteten uden videre :'(

--
Søren Videbæk Nielsen

Fra : Allan Vebel

Dato : 27-01-05 21:42

søren <x.v.nielsen@c.dk> skrev:

> Det er bare irriterende at TDC ændrer funktionaliteten
> uden videre :'(

Det er da meget normalt. De hælder også et script på din
side uden at informere dig - et script der ikke engang kan
validere

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk