Nina Gordon mp3
Fra : Anders Houmark

Dato : 26-01-05 12:31

Hej
Faldt lige over en sjov sang i går... Det er NWA - Straight Out of Compton
sunget af en kvinde der hedder Nina Gordon.. Alt gangsterrappen er væk og
beatet er erstattet af en guitar.. det giver et ret sjovt resultat (som
faktisk også lyder godt). Det kan hentes her:
http://www.ninagordon.com/audio/straightouttacompton.mp3

Der er masser af andet gratis musik på hendes side:
http://www.ninagordon.com/sightsandsounds.html

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : rosenauer.dk

Dato : 26-01-05 14:38

> http://www.ninagordon.com/audio/straightouttacompton.mp3

Sej sing-a-song-writer stil :)... altid sjovt når folk laver "bløde" udgaver
af noget "hårdt" - plejer ligesom at være omvendt!

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : -V-

Dato : 26-01-05 14:57

rosenauer.dk wrote:

> Sej sing-a-song-writer stil :)... altid sjovt når folk laver "bløde"
> udgaver af noget "hårdt" - plejer ligesom at være omvendt!

Jeg kommer umiddelbart i tanke om Pat Boone og Alex Skolnick Trio (ja, dén
Alex Skolnick), som hver især har udgivet albums med bløde udgaver af tunge
numre.

-V-

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 26-01-05 15:17

"-V-" wrote:
> Jeg kommer umiddelbart i tanke om Pat Boone og Alex Skolnick Trio (ja,
dén
> Alex Skolnick), som hver især har udgivet albums med bløde udgaver af
> tunge numre.

Ja Pat Boone og Dio's 'Holy Diver' skal høres :)

Og hvad med Tori Amos' cover af Slayers 'Raining Blood'... også i den mere
specielle ende.

- Dennis

Fra : -V-

Dato : 26-01-05 15:46

Dennis Sørensen wrote:
> Og hvad med Tori Amos' cover af Slayers 'Raining Blood'... også i den
> mere specielle ende.

Arrrrghh, jeg sad præcis og vred min hjerne for at huske, hvem der havde
lavet coveret, men kunne kun huske hvordan hun så ud.
Det er sgu lidt svært at lave en google på.

Hendes udgave er mere speciel end god, originalen er bedre.

-V-

Fra : Steen Jensen

Dato : 27-01-05 18:46

Dennis Sørensen <dennix99@DELETEhotmail.com> wrote:

> Ja Pat Boone og Dio's 'Holy Diver' skal høres :)

Aaarrrgh. Jeg har glemt hvad skiven hedder.
Jeg kan bare huske, Pat Boone på coveret, ligner bartenderen på en
bøssebar
Ku' da være sjovt, at høre pladen...
--
Steen
Kan besvares uden porto.

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 28-01-05 00:48

"Steen Jensen" <isteen@portoos.dk> wrote

> Aaarrrgh. Jeg har glemt hvad skiven hedder.
> Jeg kan bare huske, Pat Boone på coveret, ligner bartenderen på en
> bøssebar
> Ku' da være sjovt, at høre pladen...

Ja, coveret ligner noget der er løgn :)

Den hedder iøvrigt : "Pat Boone in a Metal Mood - No More Mister Nice Guy"
Kan det næsten være sjovere ?!

Du kan høre samples af sangene inde på Amazon, og det burde 'afskrække' dig
nok :)

- Dennis

Fra : Steen Jensen

Dato : 28-01-05 18:18

Dennis Sørensen <dennix99@DELETEhotmail.com> wrote:

> Du kan høre samples af sangene inde på Amazon, og det burde 'afskrække' dig
> nok :)

LOL
Det minder mig om dengang, da rygterne hårdnakket florerede om, at Tom
Jones skulle være ny forsanger i Black Sabbath.
--
Steen
Kan besvares uden porto.

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 28-01-05 18:27

"Steen Jensen" <isteen@portoos.dk> wrote

> Det minder mig om dengang, da rygterne hårdnakket florerede om, at Tom
> Jones skulle være ny forsanger i Black Sabbath.

Haha, de rygter har jeg aldrig hørt.. alt for morsomt :)

- Dennis

Fra : Steen Jensen

Dato : 29-01-05 11:53

Dennis Sørensen <dennix99@DELETEhotmail.com> wrote:

> Haha, de rygter har jeg aldrig hørt.. alt for morsomt :)

Selv Kerrang skrev om det i længere tid, Tom Jones of Tony Iommy skulle
åbenbart være gode venner, og da Black Sabbath skulle bruge en
forsanger, kørte rygterne længe om Tom Jones.
Han har da en fed stemme....men alligevel
--
Steen
Kan besvares uden porto.

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 29-01-05 12:46

"Steen Jensen" wrote:

> [...]
> forsanger, kørte rygterne længe om Tom Jones.
> Han har da en fed stemme....men alligevel

Jeg får jo helt lyst til at høre 'War Pigs' eller 'The Wizard' komme ud af
Tom Jones' mund

- Dennis

Fra : Sune Salminen

Dato : 27-01-05 18:54

Anders Houmark wrote:
> [...]
> gangsterrappen er væk og beatet er erstattet af en guitar.. det giver
> et ret sjovt resultat (som faktisk også lyder godt). Det kan hentes

Haha, hvor er den sød..

Gad vide hvad Ice-Q synes om den.

-Sune

--